من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

دعا اثر دارد؟

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ب.ظ

تو را

برای خودم

آرزو دارم


+ به قول شاعر: تو آرزوی بلندی و دست من کوتاه....

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۷)

چقدر قشنگ
پاسخ:
:)
دعا در خود آرزو ها هم اثر دارد!
در حتی احیانا تغییرشون و یا انحلالشون...

مثلا ممکنه انسان برای آرزویی دعا کنه، اما چون به صلاحش نیست، خود اون آرزو از دلش بره...

البته این ممکنه رو تقریبا به تجربه میگم...
پاسخ:
این جاست که باید بگیم
خدایا ما را به آنچه صلاح می دونی راضی کن....
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اثر دارد:)
پاسخ:
:)
آرزو بر جوانان عیب نیست :))
پاسخ:
:)
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۵۹ بهار بهاری
نذر کنین...شاید اثر داشت:))
قربانی هم بدین خوب میشه!
پاسخ:
برای آمدنت، ختم یاسین گرفته ام...

خوبه؟
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۳ بهار بهاری
نه نه...ختم یا جواد بهتره:دی
فقط آخرای ختتم نشه«یا جوراب!!»
پاسخ:
ختم یا جواد هم می گیریم
به گمانم خیلی اثر ندارد! حداقل برای من بعد از سالها(حدود 20سال یا حتی بیشتر) برای حل یه مشکل و 6سال برا یه مشکل دیگه و هر روز بدتر شدن حال خودمو و اوضاع این مشکلات… ای بابا…
اگر کسی هست که معتقده دعا اثر دارد, اثرش رو برای ما هم بخواد…برای ما هم دعا کنه…
پاسخ:
دعا اثر دارد
تلاش و همت و پشت کار بیشتر
در کنار همه ی اینها قضا و قدر را هم در نظر داشته باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی