من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

جور دیگر باید دید

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ
قدیما می گفتن:
خدا گر ببندد ز حکمت دری، ز رحمت گشاید در دیگری!

نیست دوربینم ضعیفه! در دیگر را نمی بینم...


+ پرسید روزگار تو بی من چگونه است؟ / تنها سکوت کردم و اشکم جواب داد (امیر اکبرزاده)
++ عنوان از برادر سهراب
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۵)

سالکی گفتا چه داری آرزو؟ گفتم سکوت!
معنی صد نکته را در یک سخن پیچیده ام...
پاسخ:
بله
۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۲ دُچــــ ــــار
آستیگماته ؟ :)))
پاسخ:
آره بابا :/
همه امون بی دوربین شدیم . . .
پاسخ:
آخ...
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۳۲ سوشیانت زرتشتی
در مورد حکمت و رحمت خیلی حرف زده شده ولی من موندم دقیقا مرز حکمت و اختیار چیه؟؟؟
تا الان با کلی مطالعه بهش پی نبردم بفهمم وقتی یه کاری نمیشه اسمش میشه حکمت ولی گاهی میشه انتخاب نادرست

و

بعضی وقتا اونقدر دلت میگیره...
که بخدا هم میگی
توروخدا!!
پاسخ:
کلا خدا دوست داره بنده ها تو آمپاس باشن
خوف و رجا فک کنم همین باشه
چه عجب نوشتید
ان شاءالله هر جا هستید سلامت و عاقب بخیر باشید
و ایام به کامتون
پاسخ:
سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی