من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من، وقتی می روم روی منبر! (24)

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶ ب.ظ

همون طور که فرهنگ لغتِ "فارسی به انگلیسی" و "انگلیسی به فارسی" و ... داریم

باید یه فرهنگ لغت هم بنویسیم "زن به مرد" و "مرد به زن" ...


مثلا وقتی مرد میگه :

من از صُب تا شب برای کی جون می کنم؟

معنی ش اینکه : خانومم دوستت دارم!


مثال برای خانم ها هم داریم، که دیگه معنی ش +18 میشه :|


+ تو بدان هرچه شود، فقط تو را می طلبم / من دیوانه فقط عشق تو را می طلبم (زهرا شعاعی)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۲)

۲۴ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۲۲ سلام بر مهدی ...
ایده جالبیه 
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی