من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

نیت از من، قصد از من، رفت و آمد با شما ...

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

دلم

هوایی

شده

آقا

زمین

نمی آید ...


نوذر


عنوان نوشت:

باز هم میل زیارت کرده ام

نیت از من، قصد از من، رفت و آمد باشما ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۸)

نمیدونم چرا دلم زیارت نمیخواد:|
پاسخ:
:|
آقا دلم عجیب گرفته برایتان
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۷ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

التماس دعا
هم 
از ما ...
خیلی دوس داشتم جمله را

زمین نمی اید


روایت داریم 
تا دلشون تنگ نشه دلت تنگ نمیشه 
خیلی خوب بود
قسمتتون بشه
مشهد تو فصل زمستون آی میچسبه:)
پاسخ:
رفتم آقا رفتم :(((
یک بنری توی سطح شهر دیدم در حالی که زائران داشتند پیاده میومدند سمت مشهد نوشته بود:
مهمان داریم....
یه حس قشنگی بود... مقدم مهمانان گرامی باد...
مقدم دلهایتان را گرامی می داریم...
پاسخ:
حررررررررررررررررم :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی