من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

که چشم های تو از من، پدر درآوردند!

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ

خوانده می شود

فاتحه ای

برای دلم

وقتی

زیر چشمی

نگاهم

می کنی ...


+ هزار نکته ی باریک تر ز مو اینجاست

که چشم های تو از من پــدر درآوردند...

شاعرش را نمی شناسیم!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۰)

وقتی

زیر چشمی

نگاهم

می کند....
دریافت طرح های آماده اطلاع رسانی مراسمات مذهبی، ویژه هیئات و مساجد
بصورت رایگان
www.reyhangraph.blog.ir
چه جالب
سیه چشمی به کار عشق استاد
به من درس محبــــــــت یاد میداد
مرا از یاد برد آخر ولی مــــــــــــن
به جز او عالمی را بردم از یـــــــاد

فریدون مشیری
۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۵۶ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
سلام وبلاگ زیبایی دارید ..باقالبی زیبا ..موفق وپیروز باشید ..
به به...
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۳ محمد مهدی یوسفی
سلام
جنگ و صلح مرا هم بخوانید
عالیه
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۱ سرباز جامانده
اووووه یــــــــِــس.انگاری شما خعلییی عاشقید ولی مگه مشکلی هست ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی