من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

عاشق شدم، پدرم غصه دار شد!

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

- تو آدم نمیشی!

+ میدونم :))


- خجالت بکش!!

+ نمی تونم :/


+ حق به حق دارش به سختی می رسد این روزها / ترس دارم مالِ هر کس غیر من باشی تو هم (طاها قلیج خانی)

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۳)

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
زیبا مثل همیشه
پاسخ:
سپاس
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
قشنگ بود
پاسخ:
:)
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۶ ...ما شیعه ها ...
قشنگ بود :) 
پاسخ:
ممنون از توجه شما
من زیستم قصه مردم شده است
یک تو وسط زندگیم گم شده است...
پاسخ:
پیدا میشه ان شاالله

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۴ بسیجی گمنام
سلام

هعی
پاسخ:
سلام

:/
اووووفففف باز این تک بیت آخرتون منو نابود کرد!
عالی بود
پاسخ:
این تک بیت ها رسالتشان همین است :))
پدرعاشقی بسوزه!!!!!
پاسخ:
بیشمار...
زیبا....
پاسخ:
ممنون از حسن توجه شما
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۳ سرباز جامانده
جوابای بچه ه منو نابود کرد
پاسخ:
بچه خوبیه :))
عشق???!!!
پاسخ:
بله!!!
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۶ میم مثل من ...!
واقعا همینطوره ها
پاسخ:
کدوم طور؟ :)
آدم یاد عشق نداشته اش میفته :))))
پاسخ:
دقیقا...
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۵ • عالمه •
عالی بود! ((:
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی