من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من و خودم در مذاکره

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

به یک توافق نیازمندم

بینِ خودم و عقلم و احساسم!

باید کنار بیایم با دلی که عاقل نیست.

باید بسازم با عقلی که عاشق نیست.

باید بدانم زندگی آسان نیست.

باید ...

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۹)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۷ احسان قائدی
با عقل آب عشق به یک جو نمی رود
بیچاره من که ساخته از آب و آتشم
پاسخ:
چه مکمل خوبی
ممنون
زندگی یعنی سختی
:|
پاسخ:
ان مع العسر یسری...
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۸ سرباز جامانده
عقل گفتا که دل منزل و ماوای من است* عشق آمد و گفت یا جای تو یا جای من است
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۰ سرباز جامانده
البته مصرع دوم رو دقیق یادم نبود
پاسخ:
عقل می‌گفت که دل منزل و ماوای من است عشق خندید که یا جای تو یا جای من است.

:)
:)
خوب بود

(قالب وبتون مشکل داره یا برا من این شکلی شده؟)
پاسخ:
مشکل خاصی نیست یکم به هم ریخته :)
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۹ یـک مـعــلـم . .
باسلام واحترام،
:)
بایددید:
چه جورتوافقی "موردنیـازه"؟
و
چه جور توافقی "مطلوبـه"؟؟
و
به چه نتیجه ای می خواهیم برسیم؟
(برد-برد،آیا؟)
.
.

گاهی "عدم توافق"،بهتر از "توافق ِ بد ِ"ه . . !
.
.
توافق ِ خوبَم،آرزوست ~ـ~
.
تومذاکراتتون،موفق باشین . .
:)
به عبارت بهتر؛
توافقتون،خــــــوب!
ومذاکراتتون،توأم با موفقیت!!
^ـ^
پاسخ:
کاملا واضحه معلم هستین :))
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۲ سرباز جامانده
^___^ بله همون.مهم اصل مطلبه
پاسخ:
بله
ممنون از نظراتتون
صفحه خوبی دارید چندتا از پستاتون را خوندم بخصوص این اخری مذاکره ....دلنشین بود شاید بهتره بگم حرف دل...دلم بود...
پاسخ:
سپاس
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۵ نمو هستم (:
باید...:)
پاسخ:
:)
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۳ ...ما شیعه ها ...
مگه عقل هم عاشق میشه؟  :) 
پاسخ:
آخر الزمانه هرچیزی ممکنه :))
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
حرف دلِ منم بود دقیقاً
من تقریباً راهمو پیدا کردم
راهش اینه: هر چیزی یه وقتی داره!!
پاسخ:
خب الحمدالله
موفق باشید
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
:))))))
پاسخ:
:)
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۱ زهرا ghalbetaslim
ره که سهل است، من ظریفی میخواهم که مذاکرات را به نتیجه برساند!!
پاسخ:
جلیلی باشد ما بیشتر دوست داریم :/
واقعا زندگی آسان نیست
بعد یک سال بهار آمده می بینی که
عشق با عقل کنار آمدن می بینی که


یکی گفته بود مگر عقل هم عاشق میشه؟
بله چرا که نه...
در یک دید بالاتر عشق با عقل تقابلی نداره
حضرت ابراهیم رو در نظر بگیرید...موقع به قربانگاه بردن اسماعیل
بین عقل ابراهیم و دل ابراهیم تضادی هست؟
نه اصلا! 
دلی که آزاد شده از هوا و هوس ها با عقل هیچ تضادی نداره
ابراهیم برای عشق بزرگتر، از عشق های کوچکتر میگذره 
و این هم مورد تایید دل و هم مورد تایید عقله
نکته اش اینجاست که با دل و عقل فارغ و آزاد با مسائل برخورد کنیم

توی وبم قبلا مطالبش رو زده بودم...تکرارش می کنم این روزها
پاسخ:
شما معلم خوبی هستید :)
خدا قوت
باید ببینیم کلید دست کیه؟ :)))))))))))))))))
پاسخ:
:))
:/
پاسخ:
:/
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۰ زهرا ghalbetaslim
ما نیز در مقابله با آمریکا و غرب به شدت دوستدار مذاکره جلیلی هستیم، اما در مقام عشق فرق دارد، آدمی همه چیز را می بازد... :)
پاسخ:
برای مذاکرات دلانه ما یک عدد اوباما لازم داریم :/
ادرس اینستا گرامم..mohadesev028
پاسخ:
ما که نداریم ولی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی