من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

فلاش بک

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

یه چیزایی

هم

میشه

خاطره ...



+ به یاد کودکی افتادم و آن بی محلی ها / تو که رد می شدی گل های بازی بیشتر می شد ( فرامرز عرب عامری)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

یه چیزهایی هم میشه آینه دق ...
پاسخ:
بله متاسفانه

نباید سخت گرفت
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۵ مهنا احمدی
 تو که رد می شدی گل های بازی بیشتر می شد
عالی بود:))))
پاسخ:
احسنت به شاعرش...
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۰ سرباز جامانده
یه چیزایی هم میشه کابوس
پاسخ:
بله متاسفانه...
عجب بیتی 
پاسخ:
بله
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۰ عابدین چالش
کاش زندگی هم دکمه بازگشت داشت. 
اگر اشتباه نکنم بخشی از تبلیغات یک دستگاه DVD Player یا دوربین فیلمبرداری - عکسبرداری بوده . 

پاسخ:
عجب تبلیغاتی :)
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
زیبا
کودکی همیشه زیباست
پاسخ:
کودکی کجایی...
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
که یادت بخیر...
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
هییییییی روزگار
پاسخ:
:(
چقد قشنگ...
پاسخ:
:)
بچه بودم(داخلِ بازی), من عمداً آب پاشیدم به تو....
روسری را بازکردی تا کمی خُشکش کنی... عاشق شدم

پاسخ:
20

عاااااااااااااااالی بود.

کاش می شد برگردیم به دوران شیرین کودکی :(((

پاسخ:
کودکی که خوب بود اما
الانم خوبه
من حاضر نیستم برگردم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی