من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من، وقتی می روم روی منبر! (13)

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ب.ظ

هر جور که حساب می کنم، می بینم که:


فکه


+ فکه، 23/ 12/ 94
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۰)

خوش به حالت :(
پاسخ:
:(
بدون حساب کردن هم میشه فهمید :))))
http://maron.blog.ir/post/59
ببینید این پستم رو :)))))))
پاسخ:
بله :)
الههم ارزقنا...رسیدن بخییر...
پاسخ:
سلامت باشید
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۹ سرباز جامانده
:-( من ازهمین تریبون اعلام میکنم کوفتتون بشه
پاسخ:
لطف دارید :|
انشاالله نصیب شما...
خوشا به سعادتتون
پاسخ:
منت گذاشتن به سر ما شهدا .............
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۲۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
شهادت نصیبتون.....
پاسخ:
ان شاالله
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۳۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

التماس دعا

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
استجابت دعا ...
منبر رفتنت همانا
دل آدمم سوزوندی همانا
:/
پاسخ:
:)
سلام
زیارت قبول.
رسیدن به خیر.

پاسخ:
سلام
ممنون
خوشا به سعادتتون
پاسخ:
مرحمت بود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی