من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

به همین سادگی..به همین خوشمزگی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

زندگی

همین چایی ست

که کنارِ هم

هورت

می کشیم ....


+ درگیر خیالات خودم بودم و او گفت / من فکر کنم چایی تان از دهن افتاد (سید حمید رضا برقعی)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۰
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۴)

(:
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی زیبا بود
پاسخ:
نظر لطف شماست
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۰ کمی خلوت گزیده!
زندگی چایی است، که بخاطر پرتی حواسم به تو، از دهان افتاد...
پاسخ:
اینم میشه!!
افرین

شاعری در قطار قم - مشهد چای می خوردو زیر لب می گفت:

شک ندارم که زندگی یعنی، طعم سوهان و زعفران بانو

:)

بی ربط به یاد این افتادم! شاید هم مربوط بود! :)

پاسخ:
حرم....

اللهم الرزقنا
مثل هر روز
نشستم سر میزی که
فقط
خستگی های من و چای
و
کسی...
هست که نیست
پاسخ:
و شاید کسی نیست که هست!!
به قول سهراب، زندگی شستن یک بشقاب است
و چقدر عمیق هست این حرف..مخصوصا از لحاظ دینی
پاسخ:
زاویه دید را تغییر باید داد
هورررت رو که آقایون میکشن 
خانوما خیلی آروم میخورن 
:)
پاسخ:
قانونیه که خانما نوشتن :)

 هورت می کشیم رو خوب اومدین:)))
پاسخ:
خودم یه جوری شدم :|
آیا کسی هست باور کند؟!
پاسخ:
نمی دونم :/
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
عاااااااااااااااااااااااااااااااااالی
لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک
پاسخ:
:)
 بهله :))

پاسخ:
:)
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۱ زینـب خــآنم
این آقای برقعی هم شعرایی داره عجیـــــــب و نـــآب  : )
پاسخ:
سیده دیگه :)
چه قشنگ:))
پاسخ:
:)
یه پست زده بودم توی مستر نون که به این سوال کنار وبتون جواب داده بود، خوندینش؟
پاسخ:
یادم نیست!!!

کدوم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی