من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

تلفن دستِ چپُ، اشک به چشمان من است (!)

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ

میگم: کجایی؟

میگه: میرم فلان جا، میام.


میگم: بیا خونه دیگه :/

میگه: عصبانی نشو(!) میام


میگم: عصبانی نشدم که، میگم بیا خونه :|

میگه: باشه خداحافظ


+ خب حتمن باید بگم: دوستت دارم، فدات میشم، می میرم برات؟ یا بگم: بی تو خونه برام جهنمه؟ وقتی میگم بیا خونه، متوجه منظورم بشو دیگه مادرِ من ...

++ سلامتی همه مادرا که بهشتم براشون کمه صلوات...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۳)

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم 
پ.ک: السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
پاسخ:
السلام علیک یا عطشان...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
و اهلک اعدائهم اجمعین...
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۷ عارفه (بانوی دی ماه)
اللهم 
صل علی محمد و ال محمد 
سایشون کم نشه..
پاسخ:
وعجل فرجهم ...

آمین
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۱ بهار پاتریکیان D:
چه مکالمه های لطیفی دارین با مادرتون :)
پاسخ:
خدا کنه مادرم هم به این لطافت در مکالمات قائل باشه :)
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
بعله :-D

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
و اهلک اعدائهم اجمعین...
😐
پاسخ:
:/
صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین...
:))
پاسخ:
:)
چقدر خوب بود این نوشته ...پر از انرژی های مثبت ....پسر منم هر وقت من نیستم بیست بار زنگ میزنه که کجایی و کی میای ...عاشقانه های مادر فرزندی عالی هستن
پاسخ:
بله دیگه اینجوریه
زنگ که زدن شما بدونین که باید پیشش باشین :)
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۵ سرباز جامانده
:-/ له شدم.خدا حفظشون کنه
پاسخ:
چرا؟؟ :|
سلامت باشید..
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۵ آقاگل ‌‌‌‌
"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"
.
ان شالله همیشه سایه شون بالای سرمون باشه.
پاسخ:
آمین
خداییش خونه بدون مادرا روح نداره
پاسخ:
با جهنم فرقی نداره...
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۴ کمی خلوت گزیده!
آخیییییی...
خب بشون بگید...
زن ها حتی بدونن هم دوست دارن بشنون، وگرنه انگار نه انگار...
پاسخ:
گفتن که یبار گفتم!
بس نیست؟
بس نیست دیگه.. یبار که چیزی نیست :|
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۲ سرباز جامانده
از این رابطه ی قوی عاطفی له شدم
پاسخ:
خدا مادر شما رو حفظ کنه...
آدمای به این حد، دلبسته به مادر، زیاد نیستن. ولی خوشبختن،هم این آدما هم مادراشون
پاسخ:
ما که خوشبختیم الحمدالله
ولی مادرم ... نمیدونم

وااااااای من اصن اگه مامانم خونه نباشه حوصله خودم رو هم ندارم 
چه برسه به کار و درس :(((((((((((((((((((((((((
پاسخ:
طبیعیه :)
سایشون کم نشه
خدا حفظشون کنه ..

پاسخ:
سلامت باشید
بله حتمن باید بگید :|
پاسخ:
چشم
بله حتمن باید بگید :|
پاسخ:
چششم
بله حتمن باید بگید :|
پاسخ:
چشششم
اقا من متوجه نشدم‍ بلخره چندبار کامنتم‍ ارسال شد
عذر خاهم‍ ! ((:
پاسخ:
خواهش میکنم
یاد ِ مکالمه های خودم و مادرم افتادم :)
پاسخ:

:)
بسم الله الرحمن الرحیم
خوش به حال مادرتون...
کاش داداشای منم اینقدر مادرم و دوست داشتن
خیلی سخته پسرت که جونتم براش میدی به خاطر یه نامحرم...
آه 
خیلی دعا کنید برایمان
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
پاسخ:
این داستان عشق و عاشقی و جدا شدن از مادر همیشه هست:)
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی