من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

یک فانتزی بدون رمز ...

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ب.ظ
لعنت به من و حسرت و دوری

لعنت به تو که

خیلـــــی

بی شعوری ...

+ اول میخواستم رمزدار کنم بعد گفتم شاید حرف دل شما هم باشه :/

++ بابت لفط بی شعور، ببخشید دیگه :|
موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۲۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۲)

روحمون شاد شد
پاسخ:
ما هم کمی تخلیه شدیم :|
خنده...
پاسخ:
خنده تلخ :/
بسیار ....
اورین
پاسخ:
بله بسیااااااااااااااااار :|
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۸ آقاگل ‌‌‌‌
دفعه اول این شکلی خوندم:
لعنت به من و حسرت دوری!
لعنت به خودت گوگوری مگوری :/
حالا چرا؟
نمیدونم!
بعد حس کردم اینی که خوندم با اینی که نوشته یکی نیست!
برگشتم دو سه بار دیگه خوندمش.
.
فکر کنم دیگه امیدی بهم نیست. :/

پاسخ:
:)
انقدر دوست شدین با متون ما، از حفظ شدین . ماشاالله
بی شعوری فحش نیست یه بیماریه بالطبع بی شعور مجرم نیست بیماره :)))

والا... 
پاسخ:
اجازه بدین ما فکر کنیم فحشه :/
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۳ سرباز جامانده
بله:|
پاسخ:
بله :/
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۶ بهار پاتریکیان D:
کامنت آقاگل =)))))
پاسخ:
:)
:///
پاسخ:
:|
=))
پاسخ:
:)
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
:-D :-D :-D
پاسخ:
:))
کیف کردیم 

مخصوصا وزنش قشنگ بود:))
پاسخ:
الحمدالله
ای وای از اسیری کز یاد رفته باشد
در دام مانده باشد صیاد رفته باشد..
یه همچین چیزی!
هعی روزگار
پاسخ:
هعی دل غافل ...
سلام 
من از هر فردی میتونم برداشتی داشته باشم، ولی این برداشت فقط برای خودم هست. 
شاید اینکه من مخاطبم رو به خاطر کاری بیشعور فرض کنم، دلیل بر بیشعور بودنش نیست. 
شاید واقعا اون از روی منطق خاصی که من از درکش عاجزم کارش رو انجام داده و این برداشت رو برای من به وجود آورده. 

ببخش ، این بخش مخاطب نوشته هام ، فقط و فقط خودم هستم، به کسی جسارت نمیکنم. 
پس 
احتمالا این از بیشعوری من هست که شعور درک عملکرد مخاطبم رو نداشتم و اون رو به اشتباه بیشعور فرض کردم. 

شاد باشی و شورآفرین 

پاسخ:
سلام
بله اینم هست
ممنون
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۱ زینـب خــآنم
اصن فانتزی بدون رمز میبینم ذوق میکنم  : دی
چند پست قبل گفتین منظورتون از "تو" ی معنای معنویهـ !
این بیت قطعا شاملش نـمیشه دیگ ، نه ؟  : |
پاسخ:
نه دیگه. نمیشه :/
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
الله اکبر 
چه پستهایی

پاسخ:
:))
متشکرم 
پاسخ:
قابل نداشت.
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخ
خوب بید
لایک
پاسخ:
:)
خیلی خوشمان آمد:)))
پاسخ:
خب الحمدالله
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۴ ساتیا سخی پور
آخه چرا بی دلیل!!!!
پاسخ:
چی بی دلیله؟؟؟
بی شعور ها !!!
پاسخ:
:)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۵۳ بابا لنگ دراز
چ دل پری!
پاسخ:
:)
عالی بود :))
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی