من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من، وقتی می روم روی منبر! (18)

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ

یا نقطه ضعف نداشته باش

یا اگر داشتی

سرت را بذار زمین و بمیر ...


+ خدایا دمت گرم! قشنگ از همون جا میزنی که باید ...

++ میشه اساسی برای من دعا کنید؟ سایتون کم نشه ...


بی ربط نوشت : (صرفا برای اینکه، به عشق تک بیت های آخر، دنبال می کنیدم )

عشق را هیچکس نمی فهمد، این که چشم تو و نگاهم که.. / عشق را هیچکس نمی داند، جز خودم، جز خودت، خدا هم که.. (؟)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۶)

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۴ بهار پاتریکیان D:
چقدر بیت آخر چسبید :)))))
+
خدا کلا عادتشه ، یا کاری نمیکنه یا اگه کاری کرد قشنگ آسفالت میکنه آدمو :{
پاسخ:
الحمدالله کما هو اهله...............
ان شاءالله که عاقبت بخیر شوید...
پاسخ:
با دعای خیر شما
اساسی دعاتون می کنیم..

ان شا الله که حل میشه و شرمنده نمیشیم

التماس دعای فرج
پاسخ:
ان شاالله ...........................
ان شالله
پاسخ:
:(
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
موفق باشی
دعا میکنم به خواستت برسی
خدایا رفیقمونو به خواستش برسون
خدایا صاحب وبلاگو کمک کن
پاسخ:
آمییییییییین
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۵ ....مسعود ....
نقطه ضعف باید اصلاح و نقطه قوت جای ان را بگیرد نه شخص بمیرد
پاسخ:
نمیشه اقا. نمیشه
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۰ آبجی خانوم
مگه بی نقطه ضعف میشه اصلا؟!!
پس خدا از کجا امتحان بگیره
نقطه ضعف نداشته باشید میره از نقطه قوت ها میگیره که بعد خیلی خیلی سخت تر میشه


+ اکثرا یادم میره بیت ها رو بخونم . جالب بود بی ربط نوشت تون
پاسخ:
درسته..

+ پس چی می خونید؟؟؟ چه جالب. یادتون میره..
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۱۸ دچــ ــــار
ما که معمولا اصل مطلبات رو می خونیم
ولی بیتای اخرم قشنگه :))
پاسخ:
ممنون :)
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۷ زینـب خــآنم
حالا غیر از خدا
میتونی هم نــذاری کسی بو ب نقطه ضعفت ببره ...
خـــدا هم ک ، دمش گرم
پاسخ:
بقیه رو میشه یه کاری کرد...
سلام
چشم، حتما دعاتون میکنم.
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
حتما دعاتون میکنم...

پاسخ:
سلام
ممنون
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ان شاءالله حاجت روا بشید
پاسخ:
ممنون
خوب بود

پاسخ:
:)
نگاه خدا به زندگیت باشه..
پاسخ:
نگاه خدا که به زندگی همه هست، ای کاش نگاهشو برنداره!!!
سلام


دعا میکنم براتون
پر از
نقطه باشید!
اون هم
از نوع قوت
نه ضعف...
پاسخ:
سلام
ممنون
دقیقا 
من رو هرچی حساسم سرم میاد 
همچین اعصابم خورد میشه://
پاسخ:
حساس نباشین ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی