من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

ای دریغا همدم محرم کم است

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ب.ظ

گفت: خوش به حالت خیلی شادی :/

گفتم: زندگی دو روزِ، بخـــند :)


ولی دلم میخواست بگم:

+ آنچه از سیمای من پیداست غیر از درد نیست / گرچه گاهی پشت یک لبخند پنهان می شود (محمد سلمانی)

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۱)

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۳ بهار پاتریکیان D:
از این حرفا به منم زیاد میزنن ، 
جوابِ من "خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است" ـئِه :)
پاسخ:
بهترین جوابه :)
نوشته با احساسی است...
موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
چرا همه مث همیم؟!؟!
پاسخ:
همه مثل همیم ولی هیچ شباهتی به هم نداریم :/
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۹ کمی خلوت گزیده!
فک کنم تک بیت شما به پست من هم می خورد...
پاسخ:
به قول جناب "عین نون" همه مثل همیم :/
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۲ محمد * شـــــــــورگشتی *
قدر لبخنده رو باید دانست...
خدا را شکر
پاسخ:
الحمدالله
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۸ ....مسعود ....
امیدوارم شاد باشید با یاد خدای سبحان
پاسخ:
ممنون
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است کارم از گریه گذشته به همین میخندم 
پاسخ:
بله....
همیشه شکر گذار باشید تا این لبخند هاتون بیشتر شوند ان شاءالله
پاسخ:
ان شاالله هستیم...
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۰ آقاگل ‌‌‌‌
شاعر می فرماید:

باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟
باز میگویم که خیلی! گرچه میدانی که نیست!

پاسخ:
چو دانی و پرسی سوالت خطاست
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۵ آبجی خانوم
همه مثل همیم ولی هیچ شباهتی به هم نداریم ...
پاسخ:
:)
هعی تک بیت حکایت منه ...:/
پاسخ:
:|
ساقیا باده بده شادی آنکاین غم ازوست
شادم تصور می کنی وقتی ندانی 
لبخند های شادی و غم فرق دارند 
#فاضل_نظری 

خب مشخصه که سخته درک اینکه ... . 
پاسخ:
این فاضل یدونه ست!
اینجوری بهتره باید غم ها مال خودمون باشه و شادی هامون را با دیگران قسمت کنیم...
پاسخ:
نرمالش همینه
خنده بر لب میزنم‍ تا کس نداند راز من ..
ورنه این دنیا که ما دیدیم‍
خندیدن نداشت..
پاسخ:
حالا یکم خنده داره :)
هوم:(
پاسخ:
:(
خنده ی من از گریه غم انگیز تر است...
پاسخ:
خنده ی تلخ من ...
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۸ ❤❤ پسر خوب ❤❤
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
پاسخ:
ممنون :))
من به حال دل گریه میکنم .
دل به حال من خنده میکند ..
پاسخ:
بله..
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۷ دچــ ــــار
مثل همیشه خوبی شما :)
پاسخ:
:)
@doktarrr
کانال شعر نوپا در تلگرام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی