من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من، وقتی می روم روی منبر! (19)

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ

X : باورم نمیشه این آدمِ مغرور و نچسب قابل تحمل باشه..

Y : شاید برای تو قابل تحمل نباشه، خلاصه یه نفر هست که همین آقای مغرور و نچسب، همه ی دنیاشه!


+ قرار نیست همه برای ما ساخته شده باشن :|

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۷)

سلام 
صحیح است :)
من کف فعلا برای هیچ کس دلچسب نیستم :))))))
پاسخ:
سلام

همدردیم :/
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۴ دچــ ــــار
حالا خدا رو شکر یه نفر هست :))
از نگرانی در اومدیم
پاسخ:
بله خیالتون راحت ، هست :)
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
ایولا
خیلی خوشم اومد
دمت گرم
پاسخ:
خب خدا را شکر :)
:d
خوبه باز یه نفر هست
پاسخ:
شما بگرد
بین اون 300+ نفر(!) شاید بیشتر هم شدن :)
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۴ کمی خلوت گزیده!
عخییییی...
پاسخ:
:)
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۵ زینـب خــآنم
خوبه بشــرط اینک با همون ی نفر دیگ خبری از غرور نـباشه
پاسخ:
من تضمین میکنم نباشه :)
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۶ محمد * شـــــــــورگشتی *
البته همه ی دنیا هم یه نفر نیست!!
مرد اونه که بتونه حتی برای یه نفر هم نچسب نباشه.
مگر اونجا که ازمون نچسبی خواستند...
پاسخ:
احتمالا اینجا همونجا بوده که باید نچسب باشه :)
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۶ بهار پاتریکیان D:
بالاخره پیدا میشه اون آدم ! :)
پاسخ:
شاید این هفته بیاید ... شاید
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۷ آقاگل ‌‌‌‌
والا!

پاسخ:
:)
حرفتون کاملا درسته...
پاسخ:
ممنون از تایید شما :)
احسنتم
دقیقا
پاسخ:
:)
:))))))))))))
بلاخره برای همه یکی هست که باهمه ی خصوصیات خوب و بد بپذیره مون...

پاسخ:
بله
دنبال شدید:)
پاسخ:
سپاس
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۸ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

حق
پاسخ:
:)
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بله بله 
پاسخ:
بله:)
آدم مغرور و نچسب مگه جایش منبر است!!!!!!!!!!! 
پاسخ:
او که رفته منبر
فقط نقل داستان کرده :)
عذر میخوام فکر کردم شما در مجلسی منبر رفته اید و دو آدم حرف زدند!  
بعد از کامنت متوجه اشتباهم شدم.  حقیقتا حالِ بازگشت و تصحیح نداشتم 
پاسخ:
پیش میاد... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی