من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

اعتراف می کنم

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

به جایی رسیدم که

بهش میگن

لبِ

پ ر ت گ ا ه   . . . . . . . . . . .


+ بیا و لحظه هامو آسمونی کن بیا و مهربونی کن ...

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۷)

یا صاحب الزمان...
پاسخ:
الامان
الامان
الامان
من جور الزمان ...
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۵ 💕 پسر خوب 💕
عالی
منم‌همون‌جا هستم لب پرتگاه و میل شدیدی به پریدن دارم....
پاسخ:
بال و پر می خواهم ...
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یا مهدی مددی
پاسخ:
مددی مددی مددی
هیییییییییییییی....

۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۷ آقاگل ‌‌‌‌
یا شیخنا:
اگر مدتِ طولانی به پرتگاهی بنگری، پرت گاه نیز به تو چشم میدوزد.

پاسخ:
ینی چی؟؟؟؟
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۴ بهار پاتریکیان D:
لب پرتگاه بودن ، اصلا ً حس خوبی نیست و متاسفانه در حال تجربه ی این حس مزخرفم !
منم به این جا رسیدم.
ینی ذهنتو پرت کن از پرتگاه. زیادی نگاش کنی میفتی توش.
الهی عظم البلاء.....
:(
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۰ آقاگل ‌‌‌‌
میگم که زیاد لبه پرتگاه نباید بود.
زیاد لبه پرتگاه موندن و خیره شدن بهش جاذبه میاره! بعد تو به پرتگاه و پرتگاه به تو خیره میشه میشه عشق در یک نگاه و تلاش برای رسیدن به معشوق! و چشم باز میکنی میبینی ته پرتگاهی نه لبه!

پاسخ:
اره
از این تهش میترسم...
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۶ دچــ ــــار
اونجا خدا نزدیک تره
حواست باشه...
پاسخ:
خیلی نزدیکتره
حالا خوبه که لب پرتگاهی 
من که افتادم از پرتگاه به ته دره چی بگم؟!! 
برای من که نبود دستگیر، 
ان شاءالله برای تو هست و قبل از اینکه قند تو دلت آب بشه دستات رو میگیره و ... 
ببخش بابت تلخی حرفام 


امان 
ای قادر مقتدر 

پاسخ:
اسئلک الامان...
من چرا لبه پرتگاه نیستم‍ ؟
من کُجام‍ ؟
کسی میدونه؟
پاسخ:
ان شاالله جاهای خوبی هستین :)
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

لب پرتگاه به جز خدا کسی را داری؟

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام

آمین...
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۰ بـی پـلآڪـــ ...
بال پرواز نصیبتون...
یا علی
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی