من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

0-3 به نفع بقیه

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ

زورم به خودم نمیرسه !

به بقیه هم که اصلا نمیرسه !!

به تو* هم که، نباید که برسه !!!


+ وقتی زورمون نمیرسه چه باید کنیم؟!


* تحمل نداره نباشـــــی...دلی که تو تنها خداشـــــی

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۹)

۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
:-(:-(:-(
پاسخ:
:(
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۰ آقاگل ‌‌‌‌
اصلا در این باب ضرب المثلی داریم یا شیخ میگه تا میتونی مقاومت کن! وقتی نتونستی دیگه! سعی کن لذت ببری!
البته این ضرب المثل رو یکی از روانشناس های غربی در مورد یک چیز بدی به کار می برد! ولی قابل تعمیم هست!

پاسخ:
یا شیخ خوب گفته :)
مورد آخر از اوجب واجباته
ولی بقیه ، باید برسه
والا
پاسخ:
اینم حرفیه
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۷ دچــ ــــار
نمی دونم ...
پاسخ:
من هم نیز همی ایضا ...
نتیجه منصفانه ای نیست
پاسخ:
متاسفانه
باید گفت هنوز گزینه های دیگه روی میز هست....
پاسخ:
معرفی کنید لطفا...
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۹ زینـب خــآنم
تحمــــــــــــــــــــــل
ب همین کشــداری ...
پاسخ:
کار دیگه ای از دستم بر نمیاد :/
دلتون همیشه خدایی
پاسخ:
ان شاالله
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۰ محمد * شـــــــــورگشتی *
نتیجه قابل انتظار:
3 به 2
لااقل 3 به 1.

موفق باشین و ملتمس دعا
پاسخ:
:((
واقعا زور ما هم بهش نمیرسه
همچیو سپردم به خدا تا یکاری برامون کنه
پاسخ:
تا ما نخوایم خدا کاری نمیکنه!
خواستن یعنی اینکه حرکت بزنیم!!!
از خدا بخواین که زورتون به خود درونتون برسه ، مطمئنا اینجوری از پس بقیه هم برمیاین
پاسخ:
ان شاالله
یا للعجبا !
مورد دوم قابل هضم نیس!
نزنی ، میخوری !
بزن تا نخوری ! اره برادر
فقط زورم به غریبه ها میرسه :)
پاسخ:
نمیرسه.نمیرسه :/
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۴ رافضیــة ...
باید طوری خودسازی کنیم که بتونیم افسار خودمونو بدست بگیریم....
پاسخ:
ان شاالله
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۵ بهار پاتریکیان D:
من کلا زورم به هیچی نرسیده و نمیرسه :/
پاسخ:
://
نمیشه آخه تو کلش نمیره که نمیره چند باری که تصادف کرد فهمید که اشتباه کرده
وکمتر شد اذیت کردناش
این تلنگر از سوی خدا بود
خدا خوب دستمونو گرفت من که اعتقاد دارم خدا اگر بخواد خیلی از مشکلات حل میشه
اما این دفعه یک تلنگر اساسی میخوام که دیگه نره

از دست یکی از اعضای خانواده مینالیم
پاسخ:
خیر باشه
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۵ ....مسعود ....
متشکرم
پاسخ:
خواهش می کنم
باید قوی بشیم تا زورمون برسه
پاسخ:
باید تمرین کنیم تا زورمون برسه!
من نیز هم...
زورم به نوه مونم نمیرسه چه برسه به خودم و ...:/
پاسخ:
نوه ها که هیچی :|
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یعنی من هلاک این کامنتهام

همه میخوان زورگو باشن
بزن و بخور و باید برسه و ...

:)
چی بگم !
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی