من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

در این حد دوست داشتنی

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ب.ظ
گفتم: چرا اینطوری می کنی؟
گفت: چطوری؟

با اخم گفتم: همین طوری! چرا اذیت می کنی؟

با خنده ی شیطنت آمیزی گفت: ببین! یه چیزی میگم، ولی پر رو نشو!
گفتم: بفرما

ذول زد تو چشم هام و گفت: اذیت می کنم که، اخم کنی! وقتی اخم می کنی، خوشگل تر میشی...


+ چشم و ابروی خشن از بس که می آید به تو / گاه انسان عاشق نا مهربانی می شود (سید سعید صاحب علم)
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۰)

عخیییی...
پاسخ:
آخی... ( با لحن جناب خان:) )
دیوانه تر از من چه کسی هست،کجاست...
یک عاشقِ این گونه از این دست کجاست

تا اخم کنی دست به خنجر بزند...
پلکی بزنی به سیم آخر یزند

تا بغض کنی،درهم و بیچاره شود...
تا آه کِشی،بندِ دلش پاره شود!
آذر
پاسخ:
20
متاسفانه باید بگم این فرد مبتلا به سادیسم هست. وگرنه انسان سالم کسی که دوست داره اذیت نمیکنه.
پاسخ:
هر چه از دوست رسد نکوست :)
آخی ،چه خوب :)))
پاسخ:
از این خوب ها نصیب همه...
۱۴ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خداحفظتون کنه
پاسخ:
آمین ...
۱۴ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۳۶ قاسم صفایی نژاد
عاقبت بخیر بشید
پاسخ:
سلامت باشید
عجب!
پاسخ:
بله!
جالبه...
همیشه اخمو باشید براش! لذت ببره :)
پاسخ:
نه دیگه عادی میشه...
فک کنم صاحب علم باشه سعید صاحب علم
خودم تا جایی که یادم میاد قبلا تو وبم گراشته بودمش خیلی خیلی قبل ازدواجم
شاید سه سال پیش
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی