من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

امامزاده ی من

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ

رفته بودم امامزاده برای نماز جماعت(!)، بعد از تموم شدن نماز، فرد کناری (که بعدا متوجه شدیم مسئول خادمین آستان است) با لبخند گفت: نمیای اینجا خادم بشی؟ گفتم: جا خوردم........! چرا نمیام :) گفت: فلان روز و فلان ساعت، فلان جا!


Image result for ‫چهار انبیا قزوین‬‎


+ اینکه بری و بگی: من می خوام خادم بشم، خیلی فرق داره، با اینکه بیان و بگن: بیا خادم شو. مگه نه؟

++ شاعر بزرگوار می فرماید: چگونه نذر تو باشم، امامزاده ی من؟

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۱)

آره فرق داره... خوشبحالتون...
پاسخ:
خوش بحالم...
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۳۵ دچــ ــــار
اصلا تیترو میشه گذاشت امامزاده ی من :)
پاسخ:
چشم
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۴۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
منم میخوام :'(

غبطه خوردم خوش به سعادت تون 

منکه لیاقت ندارم ، هههعععیییی:-(

برا ما فقیر فقرا هم دعا کنید ...
پاسخ:
غبطه بخورید که فایده داره...
حالا اجازه بدید من برم و خادم بشم، حتمن سوء استفاده می کنم و هی دعا می کنم. هی چیزمیز میخوام، هی گرو کشی می کنم :)
آخی چه خوب ‌. التماس دعا 
پاسخ:
استجابت دعا
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۰ دچــ ــــار
چشمتون بی بلا ...

پاسخ:
:)
یاد مشهد افتادم. با یکی دوتا از بچه ها داشتیم تو حرم قدم میزدیم. شب قبل از ماه رمضون بود. یکی از خادما گفت بیکارید؟ گفتیم آره. گفت بیاید اینجا. رفتیم شروع کردیم کلی آب میوه و کیک بسته بندی کردیم برای مراسم افطار فردا شب. خیلی لذت بخش بود. خیلی.
خوشا به سعادتت حاجی
پاسخ:
خوش به سعادت شما!
خادمی امام رضا یه چیز دیگه ست..............
فوق العاده خاصه ، فوق العاده

اللهم از این روزیها لطفا !
پاسخ:
ان شاالله
وای چ خوب...
خوشبحالتون..
ببه، خیلییی فرق، داره...
کذوم امامزاده س؟ از کدوم امام؟
پاسخ:
چهار انبیا. یعنی چهار تن از انبیای ما در این مکان دفن هستن
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
ان شاءالله بسلامتی برید

من تو دنیا از خدا و امام زمان علیه السلام هیچی نمی خوام جز خادمی جمکران که متأسفانه نشده وفکر نکنم بشه حسرتش بدجوری تو دلم مونده یه حسرت کشنده هستش ، :'(
پاسخ:
می فرمایند نمک سفره تون رو هم از ما بخواید!
چرا چیزی نمی خواید؟ همه چیز بخواید
خیر دنیا و آخرت
ان شالله توفیق خادمی جمکران هم نصیب شما میشه
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۲۵ 1 بنده ی خدا
:| دست راستتون رو سر ما
پاسخ:
بفرمایید _\
خوش به حالت که دعوت شدی ...
میشه اونجا برای من دعا کنی ...اون روزی که خادم میشی ...سلام من را برسون..بگو خیلی گرفتارم 
پاسخ:
ان شاالله گره از کار شما باز بشه
اللهم ارزقنا به ماهم...
پاسخ:
آمین
چقدر خوب موفق باشی
پاسخ:
سلامت باشید
یعنی پیامبر بودن؟
عجب...
اسم هاشونو می دونید؟
پاسخ:
«سلام»، «سلوم»، «سهولی» و «اقلیا» چهار اسم با ریشه عبری- سامی متعلق است به چهار پیامبری که در چهار انبیاء قزوین مدفون هستند
طبق روایت های تاریخی این چهار پیامبر الهی که سال ها مورد آزار و اذیت قوم بنی اسرائیل قرار گرفته بودند، تصمیم به مهاجرت به نواحی داخلی فلات ایران و ایالت "ماد" می گیرند.
سعادتی بس بزرگ نصیبتون شده^_^
پاسخ:
بله واقعا...
وای چقد باحال!
سلام ما رو به همه و بخصوص به حضرت سلوم برسونید! :)
خادمی خیلی فرصت خوبیه... خوش به حالتون...
پاسخ:
سلامت باشید
اگر لایق باشیم و به دعوتشون لبیک بگیم!
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
التماس دعا..
پاسخ:
استجابت دعا
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۷ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

همه پست یک طرف اون خط آخر هم یک طرف

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
ما همیشه به یاد شما از این جمله استفاده می کنیم
هر کجا که باشیم...
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

خوش به سعاتتون

+آیکون حسودی
پاسخ:
:)
چه جالب
نمی دونستم پیامبری هم هم اسم من وجود داشته باشه
پاسخ:
چه سعادتی
خوش به سعادتتون 
پاسخ:
خوش... :)
قسمت شما باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی