من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بعضی ها ...

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

در این سرمای زمستانی

بودن بعضی ها

هوا را گــــرم می کند ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۴)

۲۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۱ پری باران
کوتاه و زیبا!
خیلی جذابه!
کاش اون بعضیها وجود داشت تا هوارو گرم کنه..

گریه نمی کنم نه اینکه سنگم، گریه غرورمو به هم میزنه..
مرد برای رفع دلتنگی هاش، گریه نمی کنه قدم میزنه..
پاسخ:
قدم میزنه... :)
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۵ پاک باخته
مرد گریه هم می کنم
یه جوری تو روضه گریه می کنه که...
پاسخ:
مردی که تو روضه گریه میکنه مرد نیست !!!
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی مرده :)
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۶ پاک باخته
ممنون که اومدین نظر گذاشتین
اینجا رو دوست دارم
آپ کردین یه خبری بدین
:)
پاسخ:
لطف شما زیاد :)
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۰ مهدی شیرزاده
سلام...چرا فکر نمیکنید؟؟داستان رو کامل گوش دادید؟؟؟؟؟
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۳ دیده بان ...
هستند کسانی که نیستند...
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۴ مهدی شیرزاده
آهان..ببخشید برداشت بدی کردم.....ان شاالله مثل اون مرد تو یه فاز دیگه نباشید
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۶ مهدی شیرزاده
مابیبشتر
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۷ مهدی شیرزاده
ای کاش ماهم از اون بعضی ها داشتیم که هوا رو گرم کنه
پاسخ:
هعی ... تو روح اموات اون بعضی ها صلوات:)
هدیه حاشیه:
امام حسن علیه السلام فرمودند:
عَجِبْتُ لِمَنْ یَتَفَکَّرُ فى مَأْکُولِه کَیْفَ لا یَتَفَکَّرُ فى مَعْقُولِهِ، فَیُجَنِّبُ بَطْنَهُ ما یُؤْذیهِ وَیُودِعُ صَدْرَهُ ما یُرْدِیهِ؛

عجب دارم از آنها که به غذاى جسم خود مى اندیشند; امّا به غذاى روح خود نمى اندیشند، خوراک ناراحت کننده از شکم دور مى دارند; امّا قلب خود را با مطالب هلاکت زا آکنده مى کنند.
سفینة البحار ماده طعم.
پاسخ:
با تشکر :)
اونی که هوارو گرم میکنه بخاریه!!!
عشق قلب رو گرم،مطمئن میکنه
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۵ ابراهیم ایلخانی
زیبا بود آفرین.
مرسی آرتی جان که به ما سر زدی 
خوش حال شدم وبلاگت خیلی خوبه مرسی
:)
پاسخ:
:)
و بازهم لایک..
وبت عالیه..
موفق باشی

آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی تا همیشه بدون غم بمان

وبت عالیع♥♥♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی