من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

جرم من ...

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ

جرم من تنهاییست

وکمی نادانی
به هوس افتادن،
آن هم
پنهانی
جرم من
هم اتاقی های شیطانی ست
نفس ِ من، ابلیس و
دلبری های دنیایی ست
جرم من سنگین است
و خدا نزدیک است
راه در رو شاید اشک شب بیداری ست
و دعای او که
ناله هایش کاری ست


+ السلام علیک یا فاطمه الزهرا ( سلام الله علیها )

++ سادات جمع التماس دعا :(

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۵)

منم این میلاد خجسته رو به شما تبریک میگم
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۶ مهسا خانوم
السلام علیک یا فاطمه الزهرا س
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۴ امیررضا شعبان
تبریک می گویم
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۳ امیــ ـر هَسـ ـتم
باریکلا! ;)
 خیلی خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی