من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

سکوتِ تلخ

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

آی شما !

بی صدا میای!؟

بی صدا میری!؟

خو چرا ؟!

بابا یه حرفی بزن :((


+ مخاطب شمایی، شما که اومدی اینجا...

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۴۶)

منم این مشکل رو دارم
میبینم تو وبم 10 نفر آنلاینن اما هیچ صدایی در نمیاد
:(
پاسخ:
باید رمز دار کنم مطالبو اصن :(
خب بعد ما چی بخونیم؟
البته اینم جواب نمیده من خیلی از مطالبم رمزی هست
پاسخ:
پس دیگه هیچی :|
سلام
اگه میخوای از وبت بازدید بشه باید از وب دیگران هم بازدید کنی ،
همانطور که شما انتظار دارید ، بقیه هم انتظار دارن
موید باشی
پاسخ:
اتفاقا ما همین کارو میکنیم :(
دقیقا مشکل منم هست
همیشه واسم جای سوال داره اینایی که آمار وبشون رو هزار وخورده ایی چیکار میکنن که ملت این همه میان وبشون؟؟/
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۴ محمدرضا بیکتاش
اینم صدا :D
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۵ ســوز ستان
1 2 3 آزمایش می شود ....
خوبه صدا اومد :دی
پیداتون نکردیم،تا کلامی باهم رد و بد کنیم دادا
سلام
شما هم خیلی عالی
ممنون
یا حق
من اومدم..
خب چی بگم ؟ حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ههه:)
پاسخ:
علیک سلام :))
بسم الله
سلام :| 

پاسخ:
علیک سلام :))
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۹ مهشید ژوری
با سر بزنم؟ یا کف گرگی؟ :D
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۶ فاطمه ادهم
سربزنین ممنون
یالااا.. 
ما اومدیم
(:
خدایا اگر دستبند تجمل نمی بست  دست کمانگیر مارا...کسی تا قیامت نمیکرد پیدا از آن گوشه ی کهکشان تیر مارا
:(
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۴۷ امید شریفی
سلام
ممنون که به ما سر زدی
باز هم بیا
صداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حرفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
خوبههههههههههههههههههههههههههههههههه؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۸ امیــ ـر هَسـ ـتم
توام سرگردونی، مثه من.. مثه ما!
واوووووووووو
لایک به این پست
که انگیزه میده حتمآ یه کامنتی باری
لایک
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۳ مهدی شریفی
ممنون از نظرتون
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۵ مهدی شریفی
اگه اجازه بدید لیتکتون می کنم
و اگه لطف کنید لینکم کنید
پاسخ:
ممنون
چشم
کلا ما بی سرصدایم
ولی بی زحمت نمی زاریم شما رو :)

پاسخ:
:)
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۴۵ عاشق ولی ........
قشنگ بوود :)
چه حرفی؟
سلام
...
پاسخ:
سلام :)
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۴۳ محمد محمدیان
خب من که هستم

در خدمتتون هستم

راستی فراموش کردم بهتون سلام کنم

سلاااااااااااااام
پاسخ:
سلام :)
سلام
همین دیگه گفتی یه چیز بگم گفتم البته من اولین بارمه میام اتفاقی هم رام افتاد:D

پاسخ:
خوش اومدید :)
سلام
وب زیبایی داری....
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی....
اگه با تبادل لینک موافق بودی نظر بذار.
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ مهدی شریفی
چند خطی نوشتم صبح
و عشا گذاشتمش رو میم شین
وقت داشتید مسرورم کنید
البته خیلی دوست دارم نقد بشنوم
نور در خانه ی ابری
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۲ مهدی شریفی
کمی گریه نوشتم
تشریف بیارید خوشحال می شم اشک بریزید
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۸ مهدی شریفی
رنگ سال را انتخاب کردم
تشریف بیارید
تا همرنگ بشیم
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۳ مهدی شریفی
فهمیده ام حریصم
حالم دیدنی شده، خواستید ببینید حالم را
بیایید به mimshin.blog.ir
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۵ مهدی شریفی
یکی از نشانه های آخرالزمان را رونمایی کردم
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۴ مهدی شریفی
سلام
از امروز تا شهادت حضرت زهرا (شهادت دوم) هر روز مطلبی از این مادر مکرمه رأس ساعت 08:08 صبح نوشته می شه و قرار داده می شه
دیگه جداگونه دعوتتون نمی کنم.
تشریف بیارید و از نظرات وانتقادات و پیشنهادتون بنده رو محروم نکنید
ضمناً اگه دوست داشتید به اونایی که دوست دارید اطلاع بدید
همین
یازهرا

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۸ دیده بان ...
عجب...
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۱ مهدی شریفی
سلام
تا شهادت دوم 08:08 با پست های مارانه به روزم
حتماً هر روز سر بزنید
مطلب امروز: به یاد قدیم جمله سازی کرده ام


این چند خطر هم بنا به حال امروز:
به گزارش خبرگزاری مادر نیوز
حال حضرت صدیقه رو به بهبود گزارش شده
گزارش ها حاکی از بهبودی نسبی حال ایشان دارد
گفتنی است ایشان ب شخصه در را برای همسرشان گشودند
ضمناً منبعی آگاه اعلام کرد که این بانوی مکرمه امروز به پخت نان مشغول خواهند بود
التماس دعا
دعا کنید که دعای مادر نگیرد

تشکر از سوزستان که ایده ی این خبر از آنجاست
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۹ مسعود پایمرد
سلام.
به سایت جنبش فرهنگی مرصاد سر بزنید.
نیازمند انتقادات و پیشنهادات سازنده شما در راستای بهبود و توسعه کار هستیم.
یاعلی.
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۹ مهدی شریفی
تقصیر من نبود
ولی به هر حال روضه ی باز نوشتم
به این باغ سوخته سر بزنید
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۷ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروز هستم با عنوان :

آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

به آدرس:

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

 

باتشکر

ایام فاطمیه تسلیت

فرهنگ پرواز

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۲ خادم الزهرا
سلام 
خوشحال میشیم ب ماهم سر بزنید
و من الله توفیق
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۶ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
دعوتید به پست جدیدمون
http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/
وبــتــون خوجگلــه.
استــفاده بــردیم
پاسخ:
سپاس
به وبلاگ ما هم سر بزنید.
helli6.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی