من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

علف باید به دهن بزی شیرین بیاد ؟!

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

این بزی که قراره

من

به دهنش شیرین بیام

حس ِ چـِشاییش مشکل داره گویا !!!
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۴)

اون بزی هم که قراره من به دهنش شیرین نیام
از گشنگی بمیره ایشششالا
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۰۶ مهندس بهشت
خخخخخخخخخخخخخخخخ
تازه فهمیذی
آخ گفتی....اصن یه وضی
:)
بی لیافته خواهرم.
جواب بی لیاقتی مردم رو که ما نباید بدیم عزیزم.

۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۱ مهدی شریفی
زمستونه و مریضی های جور وا جور
بزها هم بزای قدیم

سرتون رو وقت کردید به وبلاگ من هم بزنید
الان بز مگه آقا نبود؟؟؟
هوم؟؟؟
عه!!
پس کو هیچی پست تازه؟
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۹ مهدی شریفی
برای ام البکاء صفحه کلید را اذیت کردم
شد پنج خط
حالا شما به پنجه تان رنجشی عنایت کنید و به نوشته ی حقیر لطفی
در انتظار حضور پررنگ صبغة اللهی شما هستم

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۹ مهدی شریفی
با طنین اذان بلال صفحه ام گریه دار شده
لطفاً
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۱ مهدی شریفی
در جوار شهدا بودن را به قلم کشیدم
شما هم با مرکّب اشکتان تشریف بیارید
فقط آرام
میم شین
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۸ هانیه محمدی

قخخخخخخخ

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۸ مهدی شریفی
سلام
آغازین روز هفته همساز با ساز شما، ان شاء الله
طبق عادت این روزها مطلبی از زهرای مرضیه نگاشته شده
البته امروز کمی تفاوت داره
قطره ای از فضائل حضرت زهرا، و شرح یکی از خطبه های حضرت امیر
به هر حال زخمتش رو به گوشتون بدید
به قول یکی از دوستان گوش رنجه کنید البته بعد ار قدم رنجه تون
یا علی
خیلی باحال
مام عاشوقیم 
ای کاش ..........................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی