من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

کربلای ایران

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ب.ظ
میآیم

تا

پیدایت کنم

ای

عشق



+ دعا کنید گره از کارم باز بشه :(
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۲)

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۴ یک خبرنگار ...
ان شاءالله ...

+ ما نیز التماس دعا ...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۱ مهدی شریفی
می آیم
تا
پیدات کنم
ای عشق
امروز به قلبم دعوتم
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۱ مهدی شریفی
سلام
قرار است اشک نوشته ها را درآورم
و امروز اشک لبخند را درآوردم.
لطفاً پرده ی اولش را امروز چشم رنجه کنید
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۲ مهدی شریفی
سلام
پرده ی دوم از لبخند مادرم را کشیدم
لطفاً اشک باران کنید میم شین را

(شاید این صحنه ی زندگی مادر اولین صحنه ای از مادرِ که تو ذهنم نقش بسته و مونده)
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ مهدی شریفی
سلام.
با یای نسبت صورتی نوشتم
منتظر حضور شما، من

التماس دعا

ان شاء الله حاجت روا برگردی
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۲ مهدی شریفی
سلام
مطبلم از کفم رفت
درخواستی از شما دارم
بیایید و خواسته ام را اجابت کنید
لطفاً اشکتان رو همراه خود بیاورید
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۴۲ مهدی شریفی
سلام
نماز در سر هجده ساله هم شکسته می شود؟
منتظر حضور شما هستم

(عمر نوشته های فاطمی م داره سر می رسه، دعا کنید دعای مادر نگیره)
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۷ مهدی شریفی
سلام.
وقتی به روزهای پایانی نزدیک می شویم
خودت بیا و ببین...
مؤمن با سلاح بیا
(سلاح مؤمن اشک اوست)
(سلاح مؤمن دعای اوست)
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۵ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
ان شاءالله بر منتهای مطلب خود کامران شوید به حق حضرت زهرا(س)
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۹ مهدی شریفی
سلام
ریاضی به کمک اشکم آمده
ریاضت بکشید و به میم شین بیاید و با نوشته ی ریاضی گونه م کمی اشکتان را رها کنید

(تو مادرا مهربون تر مادر حسینِ
شفیع ما روز محشر مادر حسینِ)
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۳ مهدی شریفی
سلام
اولین مطلب 93 میم شین حلالیت طلبی بود
و حالا رسید آخرین ان ها
روضه ای نوشتم از زبان خود خدا
تشریف بیارید
و این آخرین دعوت من درسال 93 است
اگر کمی بود، عذر
اگر بد بود، عذر
اگر حرفی بود، عذر
اگر و اگر و اگر عذر
دعا کنید که سر به راه شوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی