من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

مخاطب خاص

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ

تا نیایی

سال من

تحویل نخواهد شد ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۴)

تحویل نمی شوم
سلام
متأسفانه خبر شهادت نوشتم
و بیچاره دلم
سیرِ هشت و هشت دقیقه م با عمرِ مادر داره تموم می شه
دو سه تا مطلب از هشت و هشت دقیقه مونده و بعدش سیر جدیدم آغاز می شه ان شاء الله
التماس دعا
دعا کنید دستم به آسمان برسد
سلام
علی غمی نداشت آن زمان که کوهی داشت
نماز میت بانو عجب شکوهی داشت
شهادت مادرم تسلیت
و بالاخره بعد از چند روز لطف به قلم، سیر هشت و هشت دقیقه نوشتنم امروز به پایان رسید
خدا کند که مادر از بدترین دوستدارش این چند خط را قبول کند
لحظه ی پایانی را نوشت

حرف های دلم تمومی نداره
و حرف های دلم رو نمی تونم بگم
ولی اتفاقتی این ایام برام افتاد که ...
به هر حال سیر جدید از ساعت 01:30 بامداد فردا پنج فروردین شروع می شه
ادعای بزرگیِ برای من ولی تا اسفند 94 فقط از حضرت زهرا خواهم نوشت
ان شاء الله بتوانم
دعایم کنید که دستم به آسمان برسد
نیومد ولی تحویل شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی