من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ب.ظ

نه شاعرم

نه نویسنده

من

مثلاً

یک عدد

عاشق ِ

دور افتاده

از

معشوقم ...



+ به نوشته های من تخصصی نگاه نکنید لطفأ

نوشته های من شـــعـــر نیست. ایراد زیاد داره.

موافقین ۱۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۱/۰۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۴۴)

حالا شعر یا هرچی به دل که میشینه
میگن هرچه از دل برآید ...
سلام. ممــنونم از حضورتون
ههه عاشق دورافتاده از معشوق؟؟
هنوز شکلات شیرین امیدت را تلخ نکرده نه؟!
:)
گاهی کامت بدون شکلات شیرینه بعدشم تلخش میکنن.
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۷ محمد شورگشتی
سلام.
ممنون از حضورتون.
پاسخ:
خواهش :)
نثر نوشته هاتون قشنگه ...
قلمتان مستدام.....
پاسخ:
سپاس :)
بااینکه شاعریانویسنده نیستی خیلی مطالب وبت جالبه
پاسخ:
نظر لطف شماست :)
لطفابه وبلاگم سربزنید مطالبش جالبه
fatimaaa.blog.ir
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۵ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
آقای چشم براه

خانوم چشم ب راه

حالا مذکر یا مونث 

هرکدوم

سلام :/
پاسخ:
سلام:)
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۶ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
اگه مایل ب تبادل لینک هسی بلینکم بگو تا بلینکمت
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦
0♥00000000000000♥0,*-:¦
_0♥000000000000♥0,*-:¦
___0♥00000000♥0,*-:¦
_____0♥000♥0,*-:¦
_______0♥0,*-:¦
_____0,*-:¦
____*-:¦_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦____0♥00000000000000♥0
__*-:¦____0♥000000000000♥0
____*-:¦____0♥00000000♥0
______*-:¦_____0♥000♥0
_________*-:¦____0♥0
_______♥╗╔╗═ ♫╔
یک عدد!!

این دیگه خیلی خیلی آشناست :))
چشم
:)
پاسخ:
چشماتون به ضریح کربلا
من هم نیستم
به قول صابر خراسانی
نه دعبلم، نه فرزدق...

هو
سلام علیکم
ما هممون شاعریم


در نبود تو
کسی که نتواند غزل عشق بگوید
مرده است !
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۵ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
من اصلن تو کار تخصص نیستم خیالت راحت:)
نوشته هاتون به دل میشینه++++
موفق باشید
پاسخ:
:)
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۳ ܓܨ♥ فدایی سید علی ♥ܓܨ
در قلب انسان گنجینه هایی پنهان است که با بخشش ،
بیشتر می شوند ...مهمترین این گنج ها عشق است ...

وبعضی از آن گنج هایی که دوستی به دوستی می تواند،
هدیه دهد اینها هستند :

برای آرامش قلب ... یک تبسم !!...
برای قدرت بخشیدن به قلب ... یک حرف شیرین !!
برای بهتر کردن روحیه ... یک قدردانی !!
برای شادی بخشیدن ... یک شوخی !!
برای رفع عصبانیت ... یک بردباری !!

برای جذب برکات الهی ... یک دعا !!

لحظه هایتان سرشار از این هدیه ها..

ممنون از حضورتون
التماس دعا :)
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۰ سید علمدار حسینی
عرض سلام و خئا قوت به همسنگری های عزیزم.

ضمن عرض تبریک عید نوروز و بهار فاطمی.

آرزو میکنم سال خوب و پر برکتی داشته باشید انشاالله.

وبلاگ کفشداری 11 به عنایت امام رضا ع امام مهربانی ها دوباره به روز شد.

برای رفع دلتنگی و آرامش سری بزنید...


التماس دعا
سلام و ادب
خدا قوت...
پاسخ:
سلام
ممنون :)
همین چیزی نباشه آدم ، بهتر چیزی می شه :)
آفرین به شما...!
شاید یکی هستی حوالی خودم !
شایدم من
حوالی تو ام ...
20
چقدر دل به دل راه داره.
سلام گلم
می خواستم لینکت کنم، خودت اومدی
ممنون از حضورت.
لینک شدی عزیزم
پاسخ:
سلام
ممنون
راستی یادم رفت بهت بگم
خیلی قشنگ می نویسی
طرز نگاهت رو دوست دارم.
پاسخ:
سپاس از شما:)
عالی ،موفق باشی
ممنون
حتی یک قاشق دور افتاده هم میشه خوند!
بابا خوبه که من خوشم اومد 
ممنون که سر زدید.
یا علی
افتخار میدید تبادل لینک کنیم
پاسخ:
لینک شدید :)
قشنگه
جالب بودن:)
چن سالته؟
پاسخ:
21 مثلا...
Az shakhsiyatet khosham umad:) jaleb minevisi😉😉 inistagram hasti? Addam kon age budi.
M.kan72
Movaffag bashi💐
پاسخ:
ممنون از شما
نه نیستم
:)
هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام
اگه شما خوشتون بیاد به تبع همه خوششون میاد .

به این فکر نکن ، بده یا خوبه .
به این فکر بکن هدفت از نوشتن چیه
موید باشی



پاسخ:
سلام از ماست اقا سید :)
ممنون
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۶ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
چه قشنگ گفتید...

شـنـیـده‌ام سـخـنـی خوش که پیر کنعان گفت         
فــراق یــار نــه آن مـی‌کـنـد کـه بـتـوان گـفـت

وقتی خسته و کوفته پای سیستم بشینی بهتر از این نمیشه
میشه حال من که عاشق رو خوندم قاشق!!
:/
خودمم میگم نویسنده چرا نوشته قاشق؟!!
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۸ صِفر کیلومتر
سلام خسته نباشید:)

دعوتید به یک سوال و کمک
موفق باشید
ان شالله سفر دونفره به زودی زود برید کربلا
پاسخ:
ممنون:)
خوب


ان الله علیم بذات الصدور 


خدا از راز دل های خلق آگاه است 


۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۲ محمد حسین سرایلو
ممنون از شما
سلام.خیلی وقت بود دنبال چنین چشمه ی بودم، سیرابم کردی. 
# از آشنایی شما خیلی مشعوف شدم.
# اجازه استفاده از مطالبتون رو می دید؟
پاسخ:
سلام.لطف دارید.
# ممنون
# مختارید! اگر ارزش نشر دارند . :|
سلام.
# دمتون گرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی