من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

هر روز ، روز توست مادر ...

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ
خوشـا به حــال ســـادات

که چون تو، مادری دارند...


+ یه چیزایی هم تا آخر عمـــــــــــــــــــــــــــــــــر ، میشه حسرت :(
++ مادر سادات! به دادم می رسی ؟!
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۰)

۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۰ انسان نیازمند
هوای منو هم دهشته باش مادرم
می خوندم اینجارو
خوبه
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۷ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

بفرمایید لینک زیر:

http://bayanbox.ir/info/996659935163470268/Fatemiye-heyat-sahebolasr-93
میشه شفاعت ما رو بکنن؟
پاسخ:
ان شاالله ............................
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۱۸ یک خبرنگار ...
میرسه ؛ ان شاءالله ...
لینکی که دوستمون گذاشتن خیلی خوبه
تووبشون هم دیده بودم عالیه

ان شالله
خیلی خوب بود
سلام
ولادت مادر سادات مبارک
من هستم چون فکر می کنم
نه به ایده های دکارت گونه، فقط به مادر
01:35 ابجد فاطمه، ساعت به شب بودن من است
:(
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۴۶ محمد شورگشتی

ولی خانم فاطمه زهرا مادر تموم عالمه حتی مادرِ پدرش!!
پاسخ:
درسته:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی