من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

@ خودم !

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ

به جای

بال بودن

تو

وبالی

جانم!


+ غربت کشیدی / از نوکرت خیری ندیدی / این چه غلامی بود خریدی / فدات شم ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
چشم به راهم ...

نظرات  (۶)

..وبال دل شکسته است..
..حس پرواز کوران می کند
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم اساسی :((
کاش آقا منم غلامت بودم
تا همیشه پا رکابت بودم
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۷ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

:(
وبال جانم....


من هم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی