من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

لحظه ای با ما نشین جانا...

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ
انتظار زیادی است
برای همیشه
داشتنت

لحظه ای برای من

نه!

برای دلم باش...

+بی ربط نوشت: یکی از بدترین اشتباهای مردم اینکه فک میکنن مردا احساس ندارن!!!!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۸)

اگه نوشته ها مال خودتونه قشنگ بود 
ان شاء الله ی روز شما هم دونفره بشید 
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ سرباز جامانده
شما مخاطب نوشتههاتون آقاتونن؟
از ادبیاتتون جنسیتتون کاملا مشخصه :دی 

والا... 
پاسخ:
:)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۰ سرباز جامانده
ببخشید بدون اجازه و ذکر منبع مطلبتونو برداشتم.شما گفتین دیگه اون مطلب واسه نقد بیات شده.من تازش کردم.میخوام نظر بقیه روهم بدونم.بعد ا
پاسخ:
اشکالی نداره :)
وا اینکه کاملا مشخصه شما خانومید یا آقا :/
پاسخ:
:)
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۰ ابوالفضل عباس زاده
سلام ..

وب بسیار بسیار زیبا و جذابی داری ...

مطالبش عالی ان ..

اکثرشون رو خوندم

ممنون گ سر میزنی ب وب ما

خوشحال میشیم


آخییی:)
۰۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۳ شکوفه شکوفا
حالا مگه دارن؟؟!
پاسخ:
فک کنم داشته باشن :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی