من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

شله زرد با تو خوب تره!

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

همه چیز مهیاست

همه هستند

همان ها که همیشه بودند

و دوست دارم

بودنشان را


اما


امان از نبودنت ...


+کریم اهل بیت ، غریب پنج تن ، دریاب مرا ...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۷)

بی تو اینجا که منم؛ سخت هوا بارانی است
دل جدا،ابر جدا، چشم جدا، بارانی است..

هی نگو پاییز است ،نگو معمول است!
چشم هایی که کویر است چرا بارانی است؟!

بی تو، عطار ترین شاعر این شهر گریخت!
و از آن لحظه ی غمگین،همه جا بارانی است!

گفتم آرام شوم باز کنم قرآن را
دیدم ای داد!”الف..لامِ”خدا بارانی است!

چتر بردار ، از آغاز غزل تا آخر!
اول و آخر هر قصه ی ما،بارانی ست

پاسخ:
تو از زمان تولد درون من بودى
وگرنه عشق که اینقدر اتفاقى نیست
۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۸ سرباز جامانده
این روزا واسه حال منم دعا کنین
پاسخ:
ان شاالله حاجت روا
۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۰ کمی خلوت گزیده!
ما هم حلیم داریم و همه هستند جز اونی که باید باشه...
:((
پاسخ:
به به حلیم
انقد دوس دارم که نگو :|

اگر قرار باشه بین همسرم و حلیم یکیو انتخاب کنم واقعا نمیدونم چی میشه :)))
۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۶ کمی خلوت گزیده!
پس من چقدر با وفام! :))
پاسخ:
افرین
با وفایی خوب است ....
۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۲:۳۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
....
سلام ممنون که وقت میذاری و مطالبمو میخونی.
خوحال میشم همیشه ما رو از نظرات قشنگت جویا کنی.
3>
۲۰ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ ثمین سعیدی نیا
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی