من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بی تو بودن درد دارد ...

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ب.ظ

- ببین منو!! اصن تو چرا انقد ساکتی؟

+ :)


- فقط من حرف زدم یه چیزی بگو!

+ :))


- :|

+ چی بگم؟؟


-  نمیدونم، هرچی!! فقط بگو






+ همه چیزمی تو ...


- ...

+ بسه یا بازم بگم؟؟؟


- ...

+ ...


+ گاهی تمام آسمان ریسمان ها را میبافد تا از تو یک جمله بشنود، خسیس نباش محبت کن ، مردانه محبت کن...

++ درد بی درمان شنیدی؟ حال من یعنی همین/ بی تو بودن درد دارد میزند من را زمین (شاعرش را نمیشناسم)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۶)

۰۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
نگرفتم چی گفتی
پاسخ:
ولش کن :))
خدا رو شکر من از اون دسته ی خسیس نیستیم منتها  آب گیرم نیومده تا مهارتم رو در شنا 

کردن نشون بدم  :دی 

+شعر پی نوشت قشنگ بود:)
پاسخ:
احسنت به مهارت شما :))

به همین زودی آب نصیبتون ...
گفت پیری دردبی درمان بگیری بچه جان
او دعای کارسازی کردومن عاشق شدم


پاسخ:
احسنت...
نصف مکالمات منو اقام هم تقریبا این مدلیه:/همش حرف کم میاد:|

پاسخ:
خوشبخت باشید ...
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۱ سرباز جامانده
من آخرش نفهمیدم شما وضعیتتون چطوریه.فازتون از یک طرف به عاشق شکست خورده میخوره از یکطرف به عاشق نرسیده ب عشقش از یکطرف به عاشق دور از عشق.ولی خب هرکدومش هست ایشالا زودتر دست این معشوقتونو بگیرین برین زیر یک سقف راحت شین
پاسخ:
گزینه 4: هیچکدام :)
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۸ محمد بختیاری مقدم
آخی.... 
راست میگید... 
پاسخ:
بله
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۵ پاک باخته
عههههههههههههه
برگشتی؟
پاسخ:
نرفته بودیم :|
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۷ پاک باخته
رفته بودی یه مدت
پاسخ:
بودم  فقط ساکت بودم ...
یک نفر مثل من ، پر از خود شد ...
یک نفر مثل زن ، پر از زن شد !
از همان جاده ای که آمد رفت
رفت و اندوهِ برنگشتن شد ...
پاسخ:
:(
۰۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۴ ❤❤پسر خوب❤❤
اوه یس!!
پاسخ:
:)
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۶ بادبادک قرمز
لامصب چقدرم اون سکوته میچسبه:)
پاسخ:
:))
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۲:۳۳ خانم الف
سه نقطه ها حرف های زیبایی دارن ..
خوشبخت باشین همیشه ان شاء الله :)
پاسخ:
سه نقطه ها اگر نبودن دق می کردیم...
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۲ سرباز جامانده
نظر دیروزتونو جوابشو بخونین.راهکار جهت در نیومدن چشمتون دادم
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۵ بی پلاک ...
سه نقطه... و کلا چندنقطه...... ندوست:(((

۱۳ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۳ محدثه واحدی
یکی اشونو زن بده اینقد دلشون میخواد....
پاسخ:
:/
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۲ محدثه واحدی
دورغ میگم؟؟؟
پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی