من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

عینک من صلاح من است!

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ
داستان زندگی ما به یک چیزی عجیب پیوند خورده است! چیزی که اگر نباشد ما نیز نخواهیم بود! چیزی که نباشد نمی بینیم، نمیشنویم حتی! چیزی که از نان شب واجب تر است بله، درست است آن چیزی نیست جز؛
عینک!!!

عینک


برای تماشای فیلم ، نباشد نمی شود!
برای فهمیدن درس، نباشد نمی شود!!
برای دیدن اقوام وآشنایان و احوال پرسی، نباشد نمی شود!!!

برای دیدن تو ،فرقی نمی کند ؛
باشد نباشد

نمی شود که نمی شود که نمی شود ...


+ کور نیستم اما چشمم کمی تا قسمتی ضعیف است
++ الحمدالله کما هو اهله...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۶)

بعله. و فقط یک عینکی کیفهمه چی میگی
پاسخ:
دقیقا فقط عنکی ها می فهمند درد مرا...
اما سخت نگیر. خدا رو شکر که میبینیم
پاسخ:
بله نباید سخت گرفت
ما کلا تو کار سخت گرفتن نیستیم الحمدالله :))

گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود

 گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

 گاهی بساط عیش خودش جور می شود 

   گاهی دگر، تهیه بدستور می شود

 گه جور می شود خود آن بی مقدمه  

 گه با دو صد مقدمه ناجور می شود

 گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است                 

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

 گاهی گدای گدایی و بخت باتویار نیست             

گاهی تمام شهر گدای تو می شود…

 گاهی برای خنده دلم تنگ می شود                  

گاهی دلم تراشه ای از سنگ می شود

 گاهی تمام آبی این آسمان ما                           

یکباره تیره گشته و بی رنگ می شود

 گاهی نفس به تیزی شمشیرمی شود              

ازهرچه زندگیست دلت سیرمی شود

 گویی به خواب بود جوانی‌ مان گذشت                

گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

 کاری ندارم کجایی چه می کنی                       

بی عشق سرمکن که دلت پیرمی شود

قیصر امین پور

پاسخ:
اتفاقا وقتی داشتم می نوشتم به همین شعر فکر میکردم...
در دنیا دو نفر نابیناهستن :یکی تو که عشق مرا نمیبینی  و یکی من که جز تو کسی را نمیبینم!

+مرسی اومدی :)
پاسخ:
+ خواهش میشه
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۹ سرباز جامانده
بچه ک بودم دوست داشتم عینکی باشم.یکم بزرگتر ک شدم عینکی شدم ولی دیگ دوست نداشتم عینک بزنم.البته خداروشکر مشکل خاصی ندارم یکم آستیگماتم ولی خب الان جهت ضعیف ترنشدن باید عینک بزنم.خیلی هم بد نیست
پاسخ:
عینکی بودن را بچه که بودم دوست داشتم
الان دوست ندارم اما
ناراحت هم نیستم زیاد

الحمدالله
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۱ بی پلاک ...
هم دردیم  پس...
پاسخ:
متاسفم که درد آشنا هستید :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی