من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

چه بگویم آیا؟!

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

در حالت عادی سالی و دوازده ماه یک خطی چیزی می نوشتیم

و حالا که در فرجه های امتحانات به سر می بریم

عجیب نوشتنمان می آید!


+ الهی العفو ... :|


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۳)

۰۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۲ کمی خلوت گزیده!
یاد مطلب خودم افتادم که پارسال گذاشته بودم موقع امتحان ها: باز آمد بوی ماه امتحان...
طبیعیه! :))
پاسخ:
دیگه خیلی طبیعیه :/
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۰ سرباز جامانده
من امسال خوب شدم تازه.سالای قبل دوران امتحانات هرکارییییییی میکردم جز درس خوندن.میزان وبگردیم از اوقات بیکاریم خیلی بیشتر میشد
پاسخ:
:|
خاصیت دوران امتحانات آدم به زمین و زمان علاقه مند میشه به کارایی که اصنم قبلا دوست نداشته انجام بده حتی !!! 
پاسخ:
یس...
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۵ بی پلاک ...
منم بیشترین ارسال پستم در دوماه آخر مونده به کنکوربوده:|
پاسخ:
خلاف قانون عمل نتوان کرد :))
۱۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۲ حسین بابائی
ههه
الان وقت کپی جزوه س 
پاسخ:
جزوه خر است
کپی جزوه خر تر :|
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۷ مینا بهین
من شدیدا یاد کارای جانبی انجام نداده میوفتم :)))
پاسخ:
:)
همیشه همینجوریه:دی
پاسخ:
بله :/
بعضی وقتا هم ک فرصت هست
دلمون میخواد چیزی بنویسیم
اما ذهن مث بیابون خشک و بی اب و علف همراهی میکنه |:
پاسخ:
درست مثل همین حالای بنده :|
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخ
الهی العفو!
پاسخ:
:))
تقبل الله :))
اصلا مشاهده شده ادم بیشتر خوابش هم میگیره .
پاسخ:
خواب که دیگه نفرمایید :/
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۸ آرش مهاجر
واقعا الهی العفو...

ممنون از حظورت بازم بیا...

وب هامون شبیه به همه 

خیلی باحاله

انگار داداش دو قولو وب منه...
پاسخ:
داداش دو قولو!

سلام داداش :)
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۵ علی اصغر
علی اصغر وارد می شود
حال و احوال چشم به راهم
بسی خنده هاتو می خواهم
(خنده)
پاسخ:
زنده باد شاعر ...

اسم زیبایی دارید :)
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۶ محمدرضا سلمانیان نژاد
مطالبتون جالب هستند

دنبال کردن مطالبتون رو دوست دارم. 
پاسخ:
لطف داری شما سپاس...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی