من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

ضبط صوت

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ
به اجبار راضی شد. با او همراه شد. دل تو دلش نبود. هر ثانیه برایش یک ساعت می گذشت. لعن و نفرین بود که نثار خودش می کرد؛ ای کاش نمی آمدم، ای کاش زود تر رفته بودم، ای کاش شب را پیش مادر بزرگ می ماندم. ای کاش ... ! هوا تاریک، شیشه ی ماشین پایین، فیلم خاطرات در حال پخش، زن همسایه هم که در دلش رخت می شست و خدا نگهدارد آقای اصفهانی را ...

چه در دل ِ من
چه در سر ِ تو
من از تو رسیدم به باور ِ تو
.
.
.
با تو ، شوری در جان
بی تو ، جانی ویران
از این ، زخم ِ پنهان
می میرم
.
.
.

ببین غم ِ تو رسیده به جان و دویده به تن
ببین غم ِ تو رسیده به جانم ،
بگو چه کنم



+ این داستان، داستانی پیش نیست!
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

۱۱ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۵ بی نام بی نشون
چی هست این داستان
صدای کریمی رو پخش کنید:
کجا داری میری؟
چرا منو نمیبری؟
....
پاسخ:
:)
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۲ بی پلاک ...
این داستانی که داستانی بیش نیست ..بسی زیبا...
پاسخ:
امیدوارم فهمیده باشید سر و ته داستان را :|
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۲ سرباز جامانده
من بگم داستان سر و تهش معلوم نبود ناراحت میشید؟
پاسخ:
از اول هم قرار نبود معلوم بشه :)
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۵ Nehpon i matecA
از دخترک استفاده ابزاری می کنم!
موهاشو می‌گیرمو صورتش رو به تفلون‌های مامان می کشم
تفلون‌های خط خطی شده همیشه حرص مامان رو درمیاره
پاسخ:
:|
?
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۵ بی پلاک ...
امیدوار نباش:دی
پاسخ:
:/
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
من که چیزی دستگیرم نشد!! خخخخخخخخ
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۵ Nehpon i matecA
داستان بود دیگه ..
چطوری کامنت بزارم که اسپم نباشه
پاسخ:
اسم منظورتون هست؟
تو قسمت نظر یه قسمتی هست به عنوان ارسال نظر به صورت ناشناس
و پایین کادر هم که به صورت خصوصی این امکان فراهم شده
جالبه که شما چندین بار از وبلاگهای به روز شده اومدید به وبلاگ بنده و هر بار کامنت گذاشتین:
:) یا :(
پاسخ:
مختصر و مفید دیگه :)

اگر حرفی حدیثی باشه می نویسیم ...
۱۱ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۵ سرباز جامانده
ینی چی؟چرا نباید معلوم باشه؟
پاسخ:
همین طوری...
۱۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۸ Nehpon i matecA
نه نه منظورم اینه که شما داستانی نوشتی که داستان بیش نیس
عادت ندارم بیام بگم مرسی .. چقد خوب بود و این حرفا
در جواب منم داستانی نوشتم که داستانی بیش نیس ( تقدیم به شما )

از کامنت spam گذاشتن خوشم نمیاد
پاسخ:
ممنون باز هم بنویسید...
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۷ محدثه واحدی
اهنگ ارمغان تاریکی....عااالیه
ولی داستانش و نفهمیدن....
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی