من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

ﻫﺮ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﺪﺵ آﻣﺪﻩ ، آﻣﺪ ﺑﻪ سرش...

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ

گفت: فراموشش کن!

تو می تونی!!


گفتم: نه!

نه اینکه نشه

نه اینکه نتونم


نمی خوام !!



+ آرزو ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺸﻮﻡ / ﻫﺮ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﺪﺵ آﻣﺪﻩ ، آﻣﺪ ﺑﻪ  سرش (نیما شکر کردی)


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۸)

۱۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۶ هیچ خالی
عجب....!
واقعا درسته...
پاسخ:
چی درسته؟

ضرب المثل یا متن یا هردو ؟
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۸ سرباز جامانده
تجربه نشون داده هروقت بگیم فلان اتفاق واس ما نمیوفته در بازه ی زمانی کوتاهی اون اتفاق میوفته
پاسخ:
ما هم ای کاش شویم شامل این قانون ها :|
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۳ لی لی (لیلی نامه)
فراموشی یکی از بزرگترین نعمت هاییه که خدا به ما بنده هاش داده...
وگرنه هممون مجنون و دیوانه می شدیم...
پاسخ:
صد در صد

تو نعمتای خدا فراموشی رو دست کم نگیریم :)
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۶ سرباز جامانده
:-/ :|
پاسخ:
:)
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۵ حرف دل !...
چی شد؟
ما که هیچ ، خودت فهمیدی؟
پاسخ:
:))
یه روزی یه دکتر بهم گفت
از هر چی بترسی سرت میاد
ترسو نباش
الانم که از هر چی بدمون میاد اینطوری میشیم
پاسخ:
:)
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۸ بی پلاک ...
آدم از هرچی بترسه هم سرش میاد..

پاسخ:
بعضی سر اومدن ها خوبه
آقا واقعا این جمله درسته که آدم از هرچی بترسه به سرش میاد .....

مثل یکی از فامیلای ما ؛ این فامیل ما همیشه مراقب سلامتیش بود ، مثلا از خوردن انواع غذا خودداری می کرد یا همیشه چیزایی می خورد که ضد بیماری باشد ، و همیشه از بیمار شدن می ترسید ، آخرشم سرتان گرفت!!!!

یا مثلا من همیشه تو مدرسه از گرفتن نمره بد هراس داشتم ، برای همینم همیشه عین کلنگ درس می خوندم ، آخرشم اون شاگرد تنبل کلاس ، نمرش از من بالا تر می شد ؛ ولی هر وقت که بی خیال بودم وانتظار صفرم نداشتم ، نمرم میشد 20. !!!!

همچنین ، یه روز من ، چند تا فیلم از زورگیر ها و ارازل و اوباش ، از اینترنت دانلود کردم و یکمی ترسیدم که نکنه یکدفعه منم یه روز گیرشون بیفتم ؟؟؟!!!!!
آقا ، حرفم عین واقعیته ، فردای همون روز که فیلمارو دیده بودم ، گیرِ یکیشون اوفتادم و.....

آقا کلید اسرار نبودااا !!!! هر چی که گفتم عین واقعیته.
پاسخ:
سرطان!!! :((

کلنگ؟؟؟ :)))

آخر و عاقبت شما ختم به خیر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی