من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

از تو بدم می آید...

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ب.ظ
تنفر
زیادم بد نیست
وقتی
اونی که باید
نیست!



+ نیستی و من از تو بدم می آید / اصلا به درک هر چه سرم می آید
++ اعصاب مصاب تعطیل :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۷)

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۵ ...ما شیعه ها ...
تنفر!!!
دلتون از چیزی پره؟
پاسخ:
الکی مثلا

در قسمت " باید بدونید " یک جمله کلیدی دارم و اون اینکه: "جدی نگیرید"
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۶ خانوم دمدمی
ای فراموشی کجایی تا به فریادم رسی

باز احوال دل غم پرورم آمد به یاد!
پاسخ:
:((
سلام.با اجازه دنبال میکنم
پاسخ:
سلام
سپاس گزارم
شعرا اعصاب ندارنا!
:/
.

تو خواهی رفت، دیگر حرف چندانی نمی ماند

چه باید گفت با آن کس که می دانی نمی ماند؟!

بمان و فرصت قدری تماشا را مگیر از ما

تو تا آبی بنوشانی به من، جانی نمی ماند

برایم قابل درک است اگر چشمت به راهم نیست

برای اهل دریا شوق بارانی نمی ماند...

از آقای حسین زحمتکش.
در جوابیه پست شما
پاسخ:
ممنونم
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۸ سرباز جامانده
:|
پاسخ:
:)
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۹ بی پلاک ...
نفرما...
پاسخ:
:|
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۴ میثاق مشکوری
   به به عالی بود


 دنبال می شوید
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی