من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

ترمینال

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

آمدی جانم به قربانت ولی خب، دیر بود

من خودم رفتم سراغ آن یکی دلداده ام!



+ گذشت اون روزایی که می گفتن دل یکی دلدار یکی! الان میگن: این نشد اون یکی :|

++ لا اقل عاشق معشوقه ی مردم نشوید / که به فتوای همه مظهر حق الناس است... (نفیسه سادات موسوی)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۵)

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۷ حسین بابائی
:)))
پاسخ:
:|
روزی دل ها پر میشن از دوستت دارم ها  وقلب میشه کارونسرا
پاسخ:
:(
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۶ بی نام بی نشون
هنوز هم دل یکی دلدار یکیست
پاسخ:
افرین
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۱ محمد ابراهیمی
یا 
رضای دوست 
باید 
یا 
هوای خویشتن




سنایی

پاسخ:
بله...
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۷ کمی خلوت گزیده!
قبول دارم ترمینال نباید باشه، ولی کسی که عاشق میشه و هرکاری هم میکنه نمیتونه به طرفش برسه، باید چه خاکی بر سرش کنه؟ باید خودش رو بالاخره هر طور شده بکشونه سمت فراموشی و اینکه کسی دیگه رو برای خودش انتخاب کنه تا تنها نمونه تا آخر عمر...
پاسخ:
بله این کاملا درسته

اما در جریان هستید دیگه منظور بنده این بود که همزمان چند نفر را زیر سر نداشته باشیم!
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۷ سرباز جامانده
آدم نباید ریسک کنه ک اینجور بشه.باید عاشق یکی بشی ک بمونه
پاسخ:
دیگه عشقه دیگه. دست خودش که نیس. یهو میاد یهو میره :|
اگه یدونه زاپاس هم باشه بد نیست 
اگه این نشد اون :دی 
والا...
پاسخ:
:|
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۵ کمی خلوت گزیده!
آها...
خب خیلی واضح نبود.
بلی بلی بلی... بسی درست...
پاسخ:
:)
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۲ نسیم صداقت
شدند و بردند
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۸ شقایق رمضان پور
Exactly true :(
پاسخ:
ماشاالله فارسیتونم که نمیاد :)
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۲ ...ما شیعه ها ...
نه دیگه نباید می رفت!
پس معلومه دلداده به نفر اول نبوده
پاسخ:
چه عرض کنم!
کلا خیلی همه چی بد شده
توضیح بیشتر از حوصله خارجه!
پاسخ:
همه چی که نه!
بعضی چیزا!!
عجب!
پاسخ:
بله دیگه!
بهله بهله..
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۱ زهرا ghalbetaslim
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا!؟
گفته بودم با هواپیما بیا با خر چرا!؟
:))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی