من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

خطِ قرمز!

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ
برای گفتنِ
بعضی
حرف ها
باید
مرد باشی ...



+ دل پیش کسی باشد و وصلش نتوانی / لعنت به من و زندگی و عشق و جوانی (تقی سیدی)
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۰ محمد ابراهیمی
می دونی وصال، 

مدفن عشق است در ما ادم های عادی ... و انتظار زیباتر است.
پاسخ:
موافقم
دقیقا :)
پاسخ:
:)
هستیم ...
پاسخ:
:)
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۶ کمی خلوت گزیده!
به آقای ابراهیمی:
وصال وقتی مدفن عشقه، که عشق ناشی از توهم کمال در شخص مقابل باشه، اگر نه عشق اگر عشق باشه و واقع بینانه، با وصال شدیدتر میشه...
پاسخ:
بحث تخصصی شد :/
نماز ظهر تویی و نماز عصر منم
نماز نافله افتاده بین ما دو نفر

#مجتبی_خرسندی
پاسخ:
قشنگ بود
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۰ سرباز جامانده
مرد از چه لحاظ؟
پاسخ:
جرئت، جسارت و اینا
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۵ علی اصغر
بعضی حرف ها
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۶ محدثه واحدی
👍
پاسخ:
:)
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۴ پاک باخته
سخته کسی رو دوس داشته باشی و بهش نرسی...
پاسخ:
اینجور که میگن ، سخته...
مرد!

من مردِ عمودی زمین بودم و امروز
از مرحمت عشق , ببین زاویه ام را...
پاسخ:
20
لعنت به من و زندگی و عشق و جوانی...
بسیار زیبا...
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی