من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من و گریه؛ یک نفریم!

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

خسته ام


از خودمُ


از خودمُ


 از خودم ...


+ خسته ام کاش کسی حال مرا می فهمید / غیر از این بغض که در راه گلو سد شده است ( علی صفری)

موافقین ۱۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۰/۲۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۳)

هشتک وصف الحال این بنده....
پاسخ:
:)
شده ام مثل مریضی که پس از قطع امید

در پی معجزه ای راهی مشهد شده است ...

بغض.نوشت: مشهد لازمم
پاسخ:
مشهد که بر هر درد بی درمان دواست ....


یا امام رضا :((
امتحانا تموم شدن به سلامتی؟
پاسخ:
خیر :((((
خسته ام مثل درختی که به تنهایی خود 
بی ثمر مانده و کابوس تبر می بیند

خسته ام...بیشتر از پیر زنی تنها که
عید باشد نوه اش سمت اتاقش نرود

خسته ام مثل یک فلسطینی
که ندارد به دست خود جز سنگ
روبرویش دو تانک اسرائیل
شده آماده ی نبرد و جنگ
پاسخ:
:((
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۸ علی اصغر
خسته ام از روزگار
پاسخ:
:(
یک چشم پر از اشک و چشم دگرم خون است
وضعیت امروزم آینده ی مجنون است ...

سر باز نکن ای اشک ... از قافله دوری کن
ای بغض پر از عصیان ، این بار صبوری کن

من اشک نخواهم ریخت این بغض خدادادیست :)
عادت به خودم دارم ... افسردگی ام عادیست !

#علیرضا_آذر
پاسخ:
ممنون بابت شعر
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۲ لی لی (لیلی نامه)
ای کااااش...
پاسخ:
.........
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۲ سرباز جامانده
الان این حال منه بعد از گندزدن امتحانا.اصن دلم میخواد زمین دهن باز کنه برم توش. . . .مشهد...
پاسخ:
چه کم اشتها هم هستید...
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۲ خانومی ...
منم خسته م :'(
پاسخ:
:(
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۰ ...ما شیعه ها ...
منم... 
این حال و احوال امتحاناست :) 
ان شاء الله بعدا رفع میشه
پاسخ:
ان شاالله
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۰ سرباز جامانده
:| کم اشتها؟!!
پاسخ:
بله :/
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۶ بی پلاک ...
:(
خسته نباشی:)
پاسخ:
سپاس
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۲ سرباز جامانده
ن خب منظورتون چیه؟
پاسخ:
فرمودید مشهد ! عرض کردم چه کم اشتها!!!
همین....
خسته نباشید :) 
پاسخ:
مونده نباشی
۲۷ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۸ خارج ازچارچوب
خسته ام از خودم از همه حتی از تو...
پاسخ:
حتی تو ...
روزای مزخرفی داره میگذره
پاسخ:
الحمدالله علی کل حال
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۹ محدثه واحدی
چه غم انگیز...
پاسخ:
:)
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۵ سرباز جامانده
عاقا من ب قم یا جمکرانم راضی ام
پاسخ:
:))
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۹ رنگ خدایے . . .
کلا روح آدم پودر میشه وقتی این مطالب رو میبینه :)

اگر امکانش هست ما رو دنبال کنید 

کلیک رنجه بفرمایید...
پاسخ:
ما راضی به پودر شدن و محور شدن و اینا نیستیم باور کنید :)
من که خیلی وقته خسته ام،درواقع داغونم،دلم مردن میخواد،،،از شدت خستگی توان برام نمونده...
پاسخ:
مردن؟؟

نه بابا دیگه حالا :(
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۲:۱۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
از غمگین بودن و گرفته بودن خوشم نمیاد
پاسخ:
همیشه شاد باشید...
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۵ محدثه واحدی
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنین
پاسخ:
ما همیشه سر میزنیم :)
سلام

این روزا همه خسته ان!

:|
پاسخ:
متاسفانه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی