من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من، وقتی می روم روی منبر! (9)

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

گاهی باید

خود پرست باشی


گاهی

خود محور


گاهی هم

خود خواه


گاهی باید

فرسنگ ها

فاصله بگیری

از

آدم ها


+ در مقابل یک عده کثیری از روشن فکران(!) منِ خود پرستِ خود خواهِ خود محور، خودم را دوست دارم...

++ I (قلب) I

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۵)

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
دقیقا
دوستت دارم اگر عقل حسادت نکند
یا که در کارِ دلم باز دخالت نکند

خواهم از وسوسۀ عقل رها گردم، اگر
این قوی پنجه مرا غرقِ خجالت نکند

پاسخ:
ممنون

زیبا

راه خداپرستی ازین دلشکستگی است

اقلیم خود پرستی از آن راه دیگر است

یک شعر عاقلی و دگر شعر عاشقی است

سعدی یکی سخنور و حافظ قلندر است

بگذار شهریار به گردون زند سریر

کز خاک پای خواجه شیرازش افسر است...

پاسخ:
ممنون
اصل همین راضی بودن از خوده
همین لذت بردن از مسیر زندگی
پاسخ:
دقیقا
ما بیشتر خودمان رو دوست داریم
پاسخ:
آفرین :/
کاش میشد خودپرست و خودخواه باشم ،کاش ...
پاسخ:
بعضی وقت ها لازمه ...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۴ رنگ خدایے . . .
خدا پرست باشید :)
پاسخ:
تف به ریا هستیم :))
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۳ ...ما شیعه ها ...
مطلب رو بازش نمی کنید؟
پاسخ:
بیشتر از این؟! :)
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۷ سرباز جامانده
راستش طالب اندکی توضیح هستم
پاسخ:
حسش بود توضیح میدم :/
گاهی؟!
به نظر من همیشه باید خودخواه بود...
البته نه به معنای رایجش
به این معنا که؛
اگر به دیگری عشق می ورزیم
اگر خدمت به خلق می کنیم
اگر برای آدم ها قدمی بر می داریم
و اگر شمع وجودمان را برای بقیه می سوزانیم
اینگونه نباشد که با این سوختن، خودمان کم بشویم
بلکه در همه این ها خودمان، خودِ خودِ خودمان زیاد شویم
پاسخ:
تبریک
شما به مرحله بعد صعود می کنید :)
یارب

خود خواهی همیشه بد نیست ..... اما خود خواه بودن بده ... 

kheili mamnun ke behem sar zadi
donbali :D
:))))))
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۷ فاطمه دریایی
موافقم
فاصله ها از یک حدی که کمتر شود، آسیب می زند
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۳ سرباز جامانده
هروقت حسش بود ی توضیح مخصری بدید
پاسخ:
منظورم این بود که تو این دوره زمونه بهتره به بقیه نگاه نکنم
چی میپوشن/ چی میکنن/ چه مدلی فک می کنن و ...
خود خواه باشم  ینی همون که من میگم درسته
همون راهی که من میرم درسته

البته میدونید دیگه منظورم از خودم یعنی چارچوبی که تعیین شده

اینطوری...:/
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۶ سرباز جامانده
بلی درسته.ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی