من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بی پولی

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ
گزینه ی اول و آخرم
شهر مشهد است
پولش نباشد
می روم
پیش خواهرش ...



+ باید تو را به جان جوادت قسم دهد / یعنی که هشت زائرتان در گرو نه است (سید ایمان زعفرانچی)
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۵)

یعنی که هشت زائرتان در گرو نه است
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۳ پریســـا عسڪری
وای خیلی قشنگ بودن :(
پاسخ:
نظر لطف شماست
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
:(
پاسخ:
:((
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۶ سرباز جامانده
پولشم باشه وقت و شرایطش نیست وگرن من الان مشهد بودم
پاسخ:
هرکسی یه مدل دیگه!
منم دوهفته دیگه میرم انشالله :)
پاسخ:
خوش به حال شما
التماس دعا ... در حد خیلی چیزا!!
خود آقا گفته اول خواهرم بعد من :)
پاسخ:
بله
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۹ ...ما شیعه ها ...
ان شاءالله همه زیارتگاه ها بروید
پاسخ:
ان شاالله ما که بخیل نیستیم :))
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
زیبای زیبا
ان شاء الله پول هم جور می شود و به زیارت می روید
پاسخ:
پول بهانه ست آقا افتخار نمیدن :/
چقدر دلم زیارت میخواد...

پاسخ:
...
می شود دغدغه ات رفتن مردم باشد
یا که شش گوشه برای تو توهم باشد

من به بین الحرمین خودم عادت دارم
یک سرش مشهد و دیگر سر آن قم باشد...

 #سجاد_شیرازیان 
پاسخ:
20
+++++
عجب شعری
مشهد! #آخرین_امید
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۷ میم مثل من ...!
مشهد بهشت است
قم هم عالیست عالی عالی
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی