من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من چهار جنسیتی هستم :|

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ

زنِ اخمو و بخیلِ غاصب

دخترِ لوس و خبیثِ کاسب

پسرِ کله خراب و لجباز

مردِ قصه که همیشه

تنهاست...


+ حالم همه ی علم و جهان را زده بر هم ...

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۰۴
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۴)

0_o
پاسخ:
سوالی هست؟
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۴ رضا پورکریمان
درود.

و دیگر هیچ ... 

زیبا بود . آفرین.



پاسخ:
ممنون از توجه شما
نه سوالی نیست
اصلا سوال چیه!!!
کی سوال داره! !!!
پاسخ:
تعارف نکنید ...
عه؟
پاسخ:
بله!
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۹ ...ما شیعه ها ...
هدفتون چیه؟

پاسخ:
هدف خاصی باید باشه؟؟؟
این چهار نفری چطور باهم زندگی می کنن یه جا ؟! :دی 
پاسخ:
اولش سخت بود
الان دیگه کنار اومدن باهم
بهش میگن تفاهم ...
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
o_0
چه خوب
پاسخ:
:)
سلام.
وبلاگ قشنگی دارین . ان شاالله که بتونم بیشتر سر بزنم و از مطالبش استفاده کنم.

پاسخ:
سلام از بنده ست استاد

اختیار دارین
ما درس پس میدیم

در خدمتیم
خیلی خوب👌🏻
پاسخ:
ممنون
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۵ میم مثل من ...!
مرد قصه که همیشه تنهاست... این رو پایه ام ;)
پاسخ:
خب الحمدالله
شعر از خودت بود؟

اگه بود عالی بود اگه نبودم عالی بود:)
پاسخ:
هر چه هست از ماست مگر خلافش ثابت شود!

ممنون از حسن توجه شما...
الههی دلم واسه این مرد قصه ها سوووخت...کجاست من از تهنایی درش بیارم..‌؟؟
پاسخ:
پیداش میشه ان شاالله
شما سخت نگیر پیداش میشه
مرد تنهای قصه ها :(
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی