من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

قربان تو و شعرِ چشانت...

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ
برای از تو نوشتن بهانه لازم نیست
دلم که تنگِ تو باشد برای من کافیست



+ تمام زندگی ام صرف شعر گفتن شد / از آن زمان که شنیدم تو شعر می خوانی (محمد رفیعی)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۱)

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

دنیا برای از تو سرودن مرا کم است

.

.اکسیر من، نه اینکه مرا شعر تازه نیست 

من از تو مینویسم و این کیمیا کم است

پاسخ:
20
بح بح
پاسخ:
بله
من اول شدم......اخ جون...
پاسخ:
افرین :))
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۶ ...ما شیعه ها ...
زیبا بود
پاسخ:
ممنون از حضور شما
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۷ ❤❤ پسر خوب ❤❤
زیبایی خاصی داره پستاتون
پاسخ:
مطمئنا شما اهل دل هستین...
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۷ مــــــــ. یــ.مــ
اون تک بیت اول مال خودتونه؟
پاسخ:
بله

اگر برای شخص دیگه ای باشه حتما اعلام میکنیم
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۶ مــــــــ. یــ.مــ
چقد عالیه:)))

پاسخ:
ممنون از توجه شما
بیت قشنگی بود مفیوض کننده » برای از تو نوشتن .... شاعرش ؟ 

شعر دوم از محمد رفیعی » تمام زندگیم صرف... 
پاسخ:
اولی خودمان

دومی هم ممنون که اصلاح کردید
آفرین خوشم اومد 

پس شما هم طبع شعر دارید رو نکرده بودید :)))) 
پاسخ:
حیف که ما اهل شکسته نفسی هستیم والا می گفتیم که هر چی مینویسم شعره :|
میتوانستم فراموشت کنم اما نشد
زندگی یعنی همین جبری به نام اختیار
پاسخ:
ممنون از ابیات تکمیلی شما
چقدر زیبا
پاسخ:
:)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۸ لی لی (لیلی نامه)
بسیار زیبا و عالی...
روح آدم تازه میشه با این ابیات...

فقط فکر می کنم تیتر غلط املایی داشته باشه...
پاسخ:
ممنون از توجه شما

خیر غلط املایی نداره.. با دقت بخوانید :)
قشنگ بود:)
پاسخ:
:)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۷ میم مثل من ...!
شعر خوب است!
چه آرامشی داره وبتون!


بی حاشیه
پاسخ:
تقدیم به شما ...
احسنت به این طبع شاعری
غزل هم میگین؟
پاسخ:
تف به ریا ما مثنوی هم میگیم به شرط حس و حال :/

الکی مثلا ...
جددی ...مثنوی هم میگین....؟؟
من خییلی دوس دارم شعر بگم..البته ی دو بیتی گفتم
پاسخ:
بی خیال بابا
عرض کردم اگه حسش باشه

بنده شاعر نیستم. جدا. بدون هیچ تواضعی :)

برای شعر گفتن حسش بیاد حله/ البته باید شعر خوان هم بود/ موفق باشید :)
خیلی خیلی خیلی قشنگ بود 
مرسی واقعا
لذت بردم
پاسخ:
شرمنده می کنین (شکلک خجالت)
گاهی دلتنگی لالمانی می آورد ...
پاسخ:
:(
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۳ یه آدم معمولی ..
لامصب دلی که تنگ بشه

پاسخ:
:(
خیلی خووووب

موفق باشین عزیز
پاسخ:
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی