من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

نچسب!

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ
بعضی ها هم هستند، هیچ کارشان به دلت نمی نشیند، حتی محبت کردن ...!


+ این بعضی ها را می شود پیچاند اما ، امان از وقتی که این بعضی ها از نزدیکانت باشند، خیلی نزدیک... :/
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۱)

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۹ رها پاک سرشت
آدم های تفلون..:/
پاسخ:
:/
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۰ بابک رستمی
😭😭😭😭😭😭😭
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۰ سرباز جامانده
آررررررررره
پاسخ:
در این شرایط یک دیوار لازم است :|
اخ گفتییییی
:))))
پاسخ:
گریه داره اقا
گریه داره
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
اره واقعا
نزدیک بودند مگر لزوما به بعد مکان ؟ 

اتفاقاً این ها خیلی دورند ..دوور ...
پاسخ:
آنقدَر دووووور که نمیشناسمشان!!!
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۳ mohammad yadollahi

سلام

زَهر است عطای خلق هرچند که دوا باشد

حاجت از کی طلبی جایی که خدا باشد ؟!

موفق و سربلند باشی

پاسخ:
سپاس
وووای من درک میکنم خییلی حس بدیه
پاسخ:
متاسفم که درک می کنید...
خوش بحالت آسمان!!!
 
بغضت که می شکند همه خوشحال میشوند ...

اینجا ،،،

بعضی از آدما 
وقتی بغض کسی می شکند 

با لحن عجیبی میگویند ؛

"چته باز
پاسخ:
:(
زخم، حتی با نوازش درد را حس می کند
زخمی ام ! حتی برای من محبت خوب نیست

#رویا_باقری

البته شاید ربطی نداشته به حرف شما 

یه چیزیم هست...بعضی ها اصلا محبت کردن بلد نیستن...زخم میزنن و اسمشو میزارن محبت :(
پاسخ:
ممنون بایت شعر


یا شاید هم انقدر بی محبتی کرده که محبتش هیچ ارزشی نداره!!!
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۱ ...ما شیعه ها ...
آره دقیقا....  :(
پاسخ:
ماشاالله همه هم درک می کنن چه گفتم :/
داغ دلم تازه شد 
پاسخ:
متاسفیم...
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۵ سرباز جامانده
ما را به خیر تو امید نیست،شر مرسان. این دقیقا اون افراد مذکور رو میگه
پاسخ:
بله
هعی...لوله گاز 
پاسخ:
:(
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اَی...!
خوب گفتی!!
پاسخ:
:)
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۸ یه آدم معمولی ..
پیچوندن ادما کار خوبی مخصوصا وقتی پر تظاهرن
پاسخ:
تخصص می خواد
من بعدا مطالبتون رو می بینم چون اول پسورد دارن
(لبخند)
پاسخ:
تا اخر پسورد دارن
( لبخند)
این حرفت چه خوب به دلم نِشست :*

+ ممنونم
پاسخ:
قابل نداشت ..
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۷ بآنـــو نمــــــو:/
ما داریم ازین موردا!:/
:/
پاسخ:
ظاهرا همه دارن :/
بعضی ها  کلا روی مخن :|
پاسخ:
:|
من یه بار پرسیدم غزل هم میگین؟
یادم نیست کدوم پست بود...
دوباره جواب لطفا
پاسخ:
ما انقدر ها هم شاعر نیستیم بابا :/
ینی ما اصن شاعر نیستیم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی