من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من، وقتی می روم روی منبر! (10)

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۷ ب.ظ

یادمان باشد

برای رسیدن به خواسته هایمان

تلاش کنیم

توکل کنیم

توسل کنیم

اما

اصرار بی جا نداشته باشیم...


+ خدا می بیند و ما نمی بینیم

++ خدا می داند و ما نمی دانیم

+++ خدا می تواند و ما نمی توانیم


موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۱۵
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۷)

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۶ لی لی (لیلی نامه)
من پای این منبر تکبیر می گم:)
پاسخ:
:)
راست میگین ولی بعضی اوقات سخت میشه
:(
پاسخ:
همین که سخت میشه ، سخته دیگه :(
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۲ سرباز جامانده
بله:-( ولی گاهی سخت میشه
پاسخ:
بله سخته
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بعله
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۴ مهدی ابوفاطمه
لایک
:)
چقدر زود از منبر اومدین پایین!
من بودم هنوز می گفتم...!
:)
پاسخ:
منبر باید کوتاه باشه و الا خسته کننده میشه :)
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
عالی بود ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم
مختصر و مفید.
استاد جلسه‌ی بعد کی هستش :))))
پاسخ:
متعاقبا اعلام خواهد شد:))
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۳ ...ما شیعه ها ...
منبر مفیدی بود
فیض بردیم
توقع پاکت که ندارید:)
پاسخ:
پاکت جزعی از منبره صد در صد :/
یادمان نمیماند...
وبعضا دلمان نمیخواهد....:|
لجباز +خودخواه...خودتی
پاسخ:
لجباز و خود خواه منم
و بی اعصاب شما

جسارتا :/
درسته
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۲ بسیجی گمنام
اول : سلام
دوم : سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست
 سوم: زیبا
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

پاسخ:
ممنون
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۳ . امیررضا .
:)
عااالی
پاسخ:
سپاس
این فانتزی رو که دیدم نا خوداگاه خنده ام گرفت..نمیدونم چرا
پاسخ:
خب خدا رو شکر که خنده به لب شما اومد
تشخیص به جا و بی جا بودنش ؟؟؟؟
پاسخ:
دیگه کلاهمون رو که قاضی کنیم می فهمیم
میشه به منم رمز بدین ؟؟
پاسخ:
معذوریم :(
اینا خودم دیدم به عینه خواستم و نشد و خیلی دست و پا هم زدم اما نشد خیلی کارها کردم ولی نشد اما بعدا فهمیدم خوب شد که نشد 
ما باید تلاش کنیم و مطمعن باش اگر به صلاحمون نباشد نمیشد هر چی هم دست و پا بزنیم ....
پاسخ:
بعضا هم خدا می گوید: این بنده که نمی فهمد بگذار بدهم تا بفهمد به صلاحش نبوده :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی