من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

ساعت 24

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

تنها بودنمُ وختی بیشتر احساس کردم که

همراه اول 24 ساعت مکالمه رایگان بهم داد برای تولدم

بعد حدودا یک ماه(!)

هنوز فعالش نکردم :/


+ یا رَفیقَ مَن لا رَفیقَ لَه ...
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۶)

 هیییببببی
پاسخ:
بله
هعععععی
تولدت مبارک :) 
ان شاء الله 120 سال عمر باعزت داشته باشی
همیشه روزهای تولد، همین میشه
آدم چندین برابر احساس تنهایی میکنه....
اما بیخیال باش :) 
پاسخ:
بله بی خیال...
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۵ سرباز جامانده
ضمن عرض تبریک تولدتون باید بگم ناراحت نباشید.شما تنها نیستید.
پاسخ:
تولدم که ماه قبل بود اما
ممنون
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۴ .. خانم الف ..
یا انیس من لا انیس له..
یا عماد من لا عماد له..
:)
پاسخ:
بله

خلاصه ش میشه:

یا خدا :))
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۱ مهنا احمدی
همراه اولم شده همراه آخر
پاسخ:
یه همچین چیزی :/
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۰ داداش مهدی
من چقدر تنهام که همراه اولم بهم توجه نکرد :|
پاسخ:
شاید ایرانسل توجه کرده :/

نه اقا سید ما به یاد شما هستیم ...
#جدی!
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
...
پاسخ:
...
چقدر بابهتر بدونیدتون موافق بودم
دقیقن همینهه ...
پاسخ:
ممنونم که موافقید :)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۰ زینـب خــآنم
برو بیـرون ، زنگ بـزن ب پــدر و مــآدر و مامــآن بزرگ گــرآم   ; )
فعالـم نــکردی فک کنم دیگ نــآبود شـد !
تولــدت مبــآرک  : )
پاسخ:
نه بابا من اهل این حرفا نیستم زنگ منگ بزنم خانواده:| و البته دوستان و غیره :|

فک کنم نابود شد و کپک زد ...

ممنون
در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست 
میرسم با تو به خانه از خیابانی که نیست 

می‌نشینی روبرویم خستگی در میکنی 
چای میریزم برایت توی فنجانی که نیست 

باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است 
باز میخندم... که... خیلییییییییی.... گرچه میدانی که....
نیست!
پاسخ:
...
زنگ بزن به خدا:)
فعال کن و برو خانه سالمندان، شماره بچه هاشون رو بگیر و بده باهاشون حرف بزنن.
پاسخ:
چه فکر جالبی...ممنون
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۱ رفیق خاموش
اشکال نداره  راستی تولد گذشتتون مبارک :)


الهی زنده باشید
پاسخ:
سلامت باشید
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۶ ... خانم الف ...
اونطوری صدا زدن عشقش بیشتره :)
پاسخ:
:)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۴۲ مجتبی خزاعی
آقا اینا رو بیخیال
همین که یکی پیدا می شه به ما مردا غیر جوراب و لباس زیر کادو می ده جا شکرش باقیه...
یعنی خدا دوستمون داره ;)
پاسخ:
:))
:////
پاسخ:
:/
دقیقا! به من هر ماه میده چون قبض رو زود و اینترنتی پرداخت می  کنم. اما تا حالا یبرام استفاده نکردم!
پاسخ:
اون دیگه خیلی دردناکه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی