من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

از بس مهربونی، پررو شدم من!

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

به جایی

نمی رسم اگر

راضی نباشی

مادر ...



+ شدیداً احساس میکنم اگه کارم لنگه به خاطر مادرمه. هر وقت هم میگم ناراحتی و دلت شکسته و راضی نیستی ازم، میگه نه! اما من شک ندارم که یه چیزی هست، چون خودمو خوب میشناسم... !

++ بنده را گستاخ میسازد حضور دائمی / مرحمت کن گاه گاه از خویش غافل کن مرا (صائب)

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۵)

واقعا اگر مادر راضی نباشه بجایی نمیرسه ادم
پاسخ:
:(
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۴ سرباز جامانده
خب سعی کنید جوری باشید که میپسندن.بیشتر بهشون توجه کنید
پاسخ:
شما دعا کنید...........
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۵ درسخون گمنام
مامان :(
پاسخ:
...
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۹ مهنا احمدی
 مادراوقتی ناراحت بشن میگن
 گاهی اوقاتمحرف نمیزننباید دلجویی کرد ازشون 
پاسخ:
...
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۳ سرباز جامانده
شماهم برای ما دعاکنید که مادرمون راضی باشن
پاسخ:
آمین
امیدوارم همیشه مادرتون ازتون راضی باشن
پاسخ:
آمین :((
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۷ ❤❤ پسر خوب ❤❤
قدر مادرتونو بدونید
امیدوارم همیشه ازتون راضی باشند
موفق باشین تو کاراتون
پاسخ:
...
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۱ . خانم الف .
اگه چیزی هم باشه اغلب مامانا نمیگن..
فراموش نمیکنن اما نمیگن.. زود میبخشن بچه هاشونو..
خدا واسه همه حفظشون کنه..
پاسخ:
ان شاالله
احسنت به شما.

پاسخ:
احسنت به مادر ما :|
کاش دعای مادر همیشه ضمیمه راه زندگیمون باشه.

پاسخ:
مادر همیشه می فرمایند که : من همیشه همه رو دعا میکنم!!
مگه میشه مادری دعا نکنه؟؟ نمیشه!!
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۸ فآطمه بانو دلتنگی هآ
مادرا خدایی هرچی هم ناراحت باشن به روی آدم نمیارن،ازبس گلن...!
ولی حتماً یه دلجویی بکنید،نمیدونم یه شاخه گل یه حرف...یه چیز ناب...(:
یآعلی مدد...
پاسخ:
...
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۲ زینـب خــآنم
میـدونم مامانم ازم راضـی نــیست ، ولی چه کنم ک هرکار میکنم حـرفم ُباور نـمیکنه و بافکـرآی توی ذهن خودش همش خودش ُ اذیت میکنه . . .
ناراحتم
از خودم
از همه چـی . . .
پاسخ:
هم دردیم ......
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۰ داداش مهدی
دیگه بس که دستشو بوسیدم از دلش دربیاد، تکراری شده براش! کم کم باید برم سمت کف پا.

خیلی سخته راضی نگه داشتنشون!
پاسخ:
دست راست شما رو سر ما :|

نگران نباشید

ایشالا که راضی هستن ازتون

وای دلم واسه مامان گلم تنگ شد

یه ماه بیشتره که ندیدمشون

:(((((

پاسخ:
شاید ناراضی نباشن ولی راضی هم نیستن. خدایا توبه :|

سلامت باشن ان شاالله

بیت های پایانی پست تون معرکه ست

عاشقشونم

پاسخ:
همه عاشق این تک بیت ها هستن :|
کم کم دارن به این نتیجه میرسم که دیگه نذارم :| خو حرفای خودم چی پس :/

به قول داداش مهدی برید سراغ کف پا

ممنون

لطف دارین

ایشالا مادر شما هم همیشه سلامت باشن

پاسخ:
من فعلا برم طرف دست حالا به پا هم میرسیم

وای اینکارو نکنید

حیفه واقعا

حرفای شما هم به دل می شینن

پاسخ:
مزاح بود...

اگه اشتباه نکرده باشم در سال جدید(95)  دو بار روز مادر داریم

پس ...

پاسخ:
برم اصلاح بشم برای اون روزا :|
آه
اتفاقهایی هست که حسرت آن تا همیشه باقی میمانند مثل حسرت یک بار دیگر بوسیدن دستان مادر
پاسخ:
تلنگر تلخی بود :|
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۱۲ کمی خلوت گزیده!
من به این رابطه ی محبت آمیز بین پسرها و مادرها حسودیم میشه! :\
پاسخ:
منم حسودیم میشه :/
حدااقل وقتی هستی پیششون آدم باش:/
که بعدش عذاب وجدان نگیری:/
ببخشید 
پاسخ:
چشم :|
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۲۸ رفیق خاموش
از بس مهربونی پررو شدم من...


چه صداقتی خوبه خودتونم میدونید:)

از دل مهربونش در بیارین هر چند مهربونتر از این حرفان که به دل بگیرن  ولی اگه ته ته دلشم که راضی نباشه کارتون گیره


پاسخ:
کارم گیره
راضی نیست
اعترافم نمیکنه :|

التماس دعا داریم...
دقیقا! من مطمئنم هر جا که موفق میشم بخاطر اونه. از رضایت و دعای ایشونه. ولی وای اگر دلش بشکنه.. خدا نیاره روزی رو که مسبب ناراحنیش باشم!
پاسخ:
وای از روزی که دلش بشکنه :|
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۳ علی محمدرضایی

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی