من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

اعتراف می کنم

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ

چشمم شوره!

یه جفت مرغ عشق داشتیم، امروز داشتم نگاهشون می کردم، به این فکر می کردم که چه جالب و خوبه که اینا 24 ساعته چسبیدن به هم!! واقعا چسبیده بودن به هم و تکون نمی خوردن! ینی هر بار من دیدم همین جوری کنار هم واستاده بودن:| چند دقیقه بعد دیدم که یکی از بنده های خدا کفِ قفس افتاده و اون یکی بالای سرش :(

جفتش مُرد... تنها شد... خدا صبر بده ...


+ منتظرم خودشم سکته کنه بمیره :|

++ بعدِ تو داغترین سوژه ی مردم بودم / قل هو الله احد ، رکعت چندم بودم؟! (حمید رضا یوسفی)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۳)

الهی:(

خب الان یکی دیگه بخرین باز این مرغ عشقه میمیره؟:(
پاسخ:
هنوز برادرم نیومده
بیاد ببینم میخواد چی کنه :|
یه وقتی از من تعریف نکنیا من خیلی خیلی ادم بدی هستم
پاسخ:
چشم :|
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۱ ♦♦ حسین ♦♦
عجب

ناراحت کننده بود
پاسخ:
:(
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۱۳ سرباز جامانده
:-/ دراین حد؟!! خدا صبرش بدهO_o
پاسخ:
نمیدونم دیگه در چه حد :|

خیلی باحالی بی معرفت

یه آینه کوچیک داخل قفس بذار. 
ذهن پرنده ها امکان تصور نداره. 
عکس خودش رو ببینه معشوقش رو تصور می کنه تا یه جفت برای اون تهیه کنید. 

پاسخ:
من باحالم؟؟ :|
من بی معرفتم ؟؟؟؟ :/

فکر خوبیه
اینه از کجا بیارم حالا :)
یه جفت پیدا کنین قبل اینکه این یکی هم جان به جاان آفرین تسلیم کنه!
:/
پاسخ:
میخواین خودم جفتش بشم؟؟؟

من مشکلی ندارم:| فقط نمیدونم اینی که مونده نره یا ماده :|
ajjaaaaaaab
پاسخ:
:/
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۸ کمی خلوت گزیده!
سلام علیکم.
زیارت قبول.

خدا صبرش بده :((
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون

:(
آخه چشمم بعضی وقت ها‌آدم از شدت دوست داشتن میزنه، نمیشه گفت که لزوما چشمتون شوره!
ولی اینجور مواقع میگن مثلا از کسی یا چیزی میخواین تعریف کنید ماشاالله زیاد بگید.
پاسخ:
بله درسته

ما همیشه ذکر لبمون ماشاالله و ان شاالله و ایناست اندفه یادمون رفت:))
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
آخی
میشه برای بدبختی منم یه جمله بگی؟؟!!! شاید خوشبخت بشم!! خخخخخخخخ
پاسخ:
الهی بدبخت تر بشی :)
من اینقد ادم بدی ادم...اینقد همه رو اذیت می کنم...
بشه که دیگه از کسی تعریف نکنین...دلم واسه اطرافیانتون میسوزه😂😂😂.....😥....
پاسخ:
این جوری نبودم :/ رفتم جنوب اومدم اینجوری شدم :|

:))
تک بیت عالی ایوالله :) 
پاسخ:
اصل داستان را توجه نمایید :|
وای نگووووو....
خواهشا کاری به من نداشته باش :/ 
خیلی ممنون :دی

پاسخ:
چشم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی