من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بیا به مهمانی ...

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ

دوباره پلک دلم می پرد

نشانه ی چیست؟

شایدم پشتِ دری

من

حواسم نیست...


+ من و داداش قیصر :)

++ مرگ بر هر چه به جز اسم تو در زندگی ام / این که اشکال ندارد تو "شعارم" بشوی ( عمران میری)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
چشم به راهم ...

نظرات  (۷)

گمونم داری میای که پلک چشمم میپره۰۰
پاسخ:
پلک چشم ما هم دو سه روزی هست می پره :|
خوشمان امد
پاسخ:
:)
اینقد از حرفای شعاااری بدم میاد😂😂😂....😷😷،،،
..
.
زیبا بود افرین ..خوشم امد
پاسخ:
ما هم علاقه ای نداریم زیاد مشخص نیست ؟ :)
من هم پلک دلم عمری ست می پرد، 
هر عصر سه شنبه، هر عصر جمعه، 
بیشتر و بیشتر 
تمام درهای وجودم را مدت هاست که باز کردم 
هنوز خبری از آمدنت نیست
ای تمام هستی و تنهایی من 
پاسخ:
...
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۱ لی لی (لیلی نامه)
قیصر عزیز... 
هنر شما هم به شدت قابل توجه بود:)

سال نو مبارک:)
پاسخ:
ممنون

همچنین

با سلام

قرار گرفتن وبلاگ " من، نه!! او ..." در میان 100 بلاگ برتر بیان در سال 94 رو تبریک میگم

پاسخ:
سلام

نه بابا؟؟؟

ای بابا ای بابا :))
خوش خبر باشید ...
شاید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی