من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

جانا سخن از زبان ما می گویی

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

نه کسی منتظر است
نه کسی چشم به راه ...
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه!
بین عاشق شدن و مرگ
مگر فرقی هست؟
وقتی از عشق
نصیبی نبری غیر از آه..!


+ فریدون مشیری


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۵)

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
افرین به شاعرش
جانا سخن از زبان ما می گویی. 
اگر وزن شعری اجازه میداد میگفتم باید گفته بشه: 
"جانا سخن از زبان دل ما می گویی" 

آفرین به شما و آفرین به فریدون مشیری
پاسخ:
افرین به فریدون خان دیگه. ما که کاری نکردیم :)
آییییی گفتیییی....
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۳ کمی خلوت گزیده!
:'((
به به به این حسن انتخاب.
:)
این چشم به راه رو در متن یافتن هم خیلی جالب بود.
پاسخ:
:)
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۰۴:۴۴ ســـــــــــــر باز
از انتظار دیده ى یعقوب شد سفید 
هیچ آفریده چشم به راه کسی مباد 
پاسخ:
بله بله

ممنون از وقتی که گذاشتید
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۰۴:۴۶ ســـــــــــــر باز

سر به راه بودم و یک عمر نگاهم به زمین
آمدی سر به هوا چشم به راهم کردی
پاسخ:
20
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۰۴:۴۸ ســـــــــــــر باز
کاش ندیده بودمش او که به فکر کوچ بود
 تا به ابد چرا مرا چشم به راه کرد و رفت

شور مرا گرفت او ، من و سه تار مانده ایم
حال و هوای عشق را مثل سه گاه کرد و رفت

 حسین اظهری

فعلا خداحافظ
پاسخ:
خدانگهدار...
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۶ ♦♦ حسین ♦♦
عالی بود
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۲ رفاقت به سبک شهید
این هارو که میخونم به انتظار های خودم خنده ام میگیره
پاسخ:
چرا؟
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۷ رفاقت به سبک شهید
منتظر خوبی نیستم ! درگیر دنیا دلشمغولی به دنیا ! انتظار فقط یه کلمه ساده
همه این ها خجالت کشیدن داره
پاسخ:
اجازه بفرمایید به روی خودمون نیاریم که منتظر خوبی نیستیم ....
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۷ رفاقت به سبک شهید
نه من فقط خودم رو گفتم اوضاع خرابه تو این سال جدید که خودم رو نگاه میکنم میبینم فرقی نکردم , کی قراره ادم بشم الله اعلم
والله منظورم شما نبودید اوضاع شما و تمامی خوانندگان خوبه ولی من نه ! خیلی بیش از حد روسیاه
پاسخ:
قسم نخورید لطفا...
ان شاالله که خیر باشه
برای ما هم دعا بفرمایید
بین عاشق شدن و مرگ خیییللی فرقا هست...نمونه ی بارزش اگه عاشق باشی دق میکنی میمیری...ولی مرگ خیلی راااحت
پاسخ:
عشق...واژه نامفهوم!!!
تعبیر قشنگی‌بود...افرین عشق واژه ی نامفهوم یا غیر قابل پیشبینی
پاسخ:
هرآنچه هست خدایا نصیب ما گردان :|
عجب شعری...عالی...;-)
پاسخ:
احسنت به شاعرش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی